Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Oogstklaar of nog even wachten?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogstklaar of nog even wachten?

    Korting op 420shop
    Yu!

    Moest dit verkeerd staan , mijn excuses maar ben nieuw hier [emoji85]!

    Heb 1xr Rockryder en 1x Auto himalayian blueberry diesel... nu ongeveer 8-9 weken alle twee , wel vensterbank (autoflower)! Ikzelf vind ze er goed uitzien! Veel trichomen en volgens mij al milky... wel nog witte/lichtbruine pistels maar zoals ik had gelezen kan dit geen kwaad? Wil geen coutchsurfer weed maar lekkere high/stoned... hier zijn een paar foto's!

    Rockryder:





    Auto himalayian blueberry diesel:





    [emoji12] Hoop dat dit er goe uitziet voor de eerste keer en een "vensterbankkweek"?

    Op voorhand al bedankt en hopelijk leer ik ng veel bij! Ook bedankt aan forum member en tevens ook beste maat GroovaLicious , voor de zaadjes en informatieve hulp!

    Groeten,

    Balouu! [emoji106]

    #2
    Re: Oogstklaar of nog even wachten?

    het antwoord is nee, minimaal nog een week, en vergeet niet te spoelen,
    en als je echt zekerheid wilt, houwd een loep erop en kijk na de kleur van de trichomes,

    amber is oogstrijp,vergeet niet spoelen 1week he,je wilt geen voeding roken gaan.

    verder heb je het netjes gedaan

    staff

    Comment


      #3
      Re: Oogstklaar of nog even wachten?

      Zien er nog leuk uit zo in de vensterbank. Volgens mij werkt ie ook erg goed als luchtverfrisser of niet?

      Comment


        #4
        Re: Oogstklaar of nog even wachten?

        leuke planten , beetje geduld nog.

        Comment


          #5
          Re: Oogstklaar of nog even wachten?

          Ok! Ja ik dacht ook ng aan een weekje mss! Tis mijn eerste keer , heb ze al 1x geflusht , maar was eigenlijk niet nodig denk ik! Heb geen voeding gebruikt , alleen wat magnesium ivm de bruine stipjes op het blad... maar heeft niks geholpen toch al bedankt voor de feedback!

          Comment


            #6
            Re: Oogstklaar of nog even wachten?

            Geflusht ? Kweek je op steenwol dan ?

            Op aarde flushen we niet eh..
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: Oogstklaar of nog even wachten?

              Ah oei mja kan hopelijk geen kwaad! Had het ergens gelezen... tenzij flushen iets anders betekent dan spoelen? Haha! Geef ik ze best water tot volgende week of moet ik voor de oogst een paar dagen stoppen? Sorry voor de vele vragen maar tis de eerste keer en wil ze niet kapotmaken groeten!

              Comment


                #8
                Re: Oogstklaar of nog even wachten?

                Flushen doe je op steenwol bijvoorbeeld.
                Dan mik je een paar liter water (met juiste pH) erdoor, en dan is het weer schoon.

                Op aarde kan dat niet zomaar. Dan staat je plant 2 dagen zeiknat.
                Als je plant al wat zwakjes is, heb je kans dat je alsnog alles verknoeit hiermee.

                Een of andere idioot heeft het spoelen op aarde genoemd.
                Dat spoelen op aarde betekend niets anders dan de laatste 10-14 dagen alleen water geven.
                Gewoon water geven, net als anders, maar zonder voeding.

                Als je de laatste dagen geen water geeft loopt de EC in de aarde weer op.
                Dus dan ga je eerst 10 dagen alleen water geven, om die voedingsbuffer kwijt te raken, en dan stop je met wateren en laat je het weer oplopen ?
                Nope....Gewoon tot het eind water geven dus.

                Ik geef meestal de laatste dag niets, zodat de potten wat lichter zijn als ik er de trap mee op moet
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Oogstklaar of nog even wachten?

                  Aaah! Dit verklaart veel... Dus gewoon doen waar ik mee bezig was? Haha! Ik zal volgende week woensdag nog enkele fotos in deze thread zetten , dan kun je mee volgen tot de oogst? Hopelijk komt het goed want de dames ruiken heerlijk en kan niet wachten , maar een weekje is ng wel nodig! Hopelijk zetten de toppen ng wat uit! Ben in ieder geval al blij met het resultaat hoe ze er nu bijstaan!

                  Bedankt voor de info QnQ Dit hou ik in men achterhoofd voor mss de volgende kweek!

                  Groeten!

                  Balouu

                  Comment

                  Bezig...
                  X