Hoe kun je merken dat je nog voeding meerookt?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Voeding roken
Collapse
X
-
Re: Voeding roken
mij is ooit eens wijsgemaakt dat je aan de as van de joint ook kan zien wat de kwaliteit van wiet is, en aan de rook, zwarte rook zit je dus mis! (heb 't een keer gehad met s5 haze van coffeeshop, nooit meer daar geweest)
oftewel een sigaret waar geen vervuiling inzit heeft witte as, maar ook bijvoorbeeld natte shag/wiet geeft bijvoorbeeld een donkerdere kleur as
wiet met troep erin heeft zwarte as die er lastig afvalt, dit zou mede door de verbranding komen van stoffen die overblijven kan ik me herinneren.
Ik weet nog dat ik de connectie maakte met schoon hout wat zo goed als geen as achterlaat in onze houtkachel, en bewerkt hout wat je eigenlijk niet mag stoken laat veel meer en vieze as achter.
kan het me niet meer zo goed herinneren, neem t me niet kwalijk als ik onzin uitkraam maar misschien is er iemand met een betere scheikundige kennis die een aanvulling kan geven
Gr JohnnyHaze
Comment
-
Re: Voeding roken
In principe geef je de laatste twee weken geen voeding, maar enkel water maar dat doet er niet echt toe. Bobje vraagt hoe je kan merken dat je voeding mee rookt. Is altijd handig om te weten omdat niet iedereen zelf kweekt, zoals johnnyhaze al aangeeft zijn shops ook niet altijd van top kwaliteit
Comment
Comment