Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hoeveel water hebben mijn planten nodig

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoeveel water hebben mijn planten nodig

    Korting op 420shop
    hee mensen ik heb een vraagje
    ik heb 5 planten en heb ze al meer dan 3 maanden en geef ze nog om de dagen 400ml water
    maar weet niet of dit genoeg is
    help me ff uit de brand

    #2
    Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

    Stel jezelf eerst even voor, wel zo netjes Om je vraag te beantwoorden, je kan niet echt een aantal ml koppelen aan een plant, de ene dag zal je geen water moeten geven en de andere dag 200 ml bijvoorbeeld. Kijk goed naar de plant, krullen de bladeren omhoog dan hebben ze water tekort, krullen de bladeren naar beneden dan hebben ze water teveel. Steek je vinger is goed in de aarde, voelt het vochtig dan is het goed, en anders water geven.

    Je kan ook nog de potten regelmatig optillen. Voelen ze zwaar dan geef je geen water en voelen ze licht dan wel
    Wat heb je momenteel staan?

    Comment


      #3
      Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

      Je zelf voorstellen.is wel zo netjes

      Als je pot zwaar is genoeg water pot ligt water geven let wel op dat dat het nu in eens heel warm is en je plant in eens heel veel water gebruik geef de plant water langs de rand van de pot dit.stimuleerd de wortel groei hoe groter de wortelstelsel hoe groter en sterker de plant

      Comment


        #4
        Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

        pas water geven als de bladeren gaan hangen
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

          Mmm ben je dan niet net.te laat dat kun je wel doen als je hele dag thuis bent maar als je moet werken of dat soort dingen.zal ik daar niet op gaan bouwen

          Comment


            #6
            Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

            5 tot 10 % van je potinhoud alnaar gelang het weer en de grote van je plant.

            Comment


              #7
              Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

              hee bedankt voor de reacties heb er heel veel aan sorry dat ik me niet had voorgesteld was ik vergeten

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              bedankt voor je reactie en ik heb momenteel amnesia staan

              Comment


                #8
                Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

                graag gedan, leer je aan elkekeer je potje op te tillen dan krijg je een gevoel voor hoe zwaar(water) of hoe licht het is, succes
                Last edited by FlintStoned; 20 July 2014, 13:51.

                Comment


                  #9
                  Re: hoeveel water hebben mijn planten nodig

                  Bedankt

                  Comment

                  Bezig...
                  X