Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Vragen i.v.m. LED e27

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vragen i.v.m. LED e27

    Korting op 420shop
    Hey iedereen,

    Ik heb dus een ikea-kastje in de woonkamer staan, alles ingebouwd en alles op maat gemaakt.
    Ik heb nu nog 1 ingebouwde e27 fitting over en wou een iets sterkere lamp dan de 23w Tornado lampen.
    Een HPS of TL is voor mij geen optie omdat die niet meer kan ingebouwd worden in mijn kastje.
    Ik zou heel graag de LED ufo schotel van 90w of 50w willen, maar die weegt te zwaar (valt zo naar beneden in
    die kartonnen ikea kastjes). Nu kom ik dus bij mijn vraag, en dit heb ik nog nooit eerder in een kweekverslag gezien.
    Is deze 54w LED bloeilamp (e27 fitting) geschikt voor mij? En zou ik deze er gewoon kunnen indraaien zonder problemen en
    verder kunnen gaan? http://www.botanici-shop.nl/a-298591...led-bloeilamp/

    Alvast bedankt.

    #2
    Re: Vragen i.v.m. LED e27

    Met deze lamp op zich kun je niet heel veel (je kan 1 plant van een kleine soort of een AF wel helemaal groot brengen maar de opbrengst zal mager zijn), ik heb er een paar om plantjes groot te brengen tot max een week of 2, daarna gaan ze bij mij onder de grote LED lampen.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Last edited by Djordos; 22 July 2014, 14:45.

      Comment


        #4
        Re: Vragen i.v.m. LED e27

        Nee, met grotere bedoel ik een box, die zijn stukken groter als een UFO lamp.
        Uiteraard kun je met de lamp en een paar tornado's een plant kweken maar zoals ik al zei zul je het wel aan het eindresultaat zien, dat is natuurlijk minder.
        Kun je het Ikea kastje niet verstevigen waardoor je wel een zwaardere lamp kwijt kan?
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #5
          Re: Vragen i.v.m. LED e27

          Nou, die staat in mijn woonkamer. Het is eigenlijk decoratief en heeft een glazen deur aan de voorkant (geeft met dat licht zo'n mooie terrarium-sfeer).
          Aan de achterkant heb ik die verstevigd maar daar is mijn koolstoffilter tegen gemonteerd. En aan de bovenkant wat platen op gaan schroeven is niet echt
          een optie op decoratief vlak. Ik ben eigenlijk opzoek naar een lamp (maakt niet uit welke) die in een e27 fitting past en wat sterker is dan een Tornado.

          Comment


            #6
            Re: Vragen i.v.m. LED e27

            Ja, dat is die Led lamp wel maar hij is wel veel en veel duurder.
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment


              #7
              Re: Vragen i.v.m. LED e27

              En denk je dat die ook wat beter penetreert dan een spaarlamp?

              Comment


                #8
                Re: Vragen i.v.m. LED e27

                Dat denk ik wel ja!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment

                Bezig...
                X