Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

soort

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

soort

Korting op 420shop
    wat voor soort wiet is geschit voor een beginnende w,kweker
    en hoe lang duurd het proces van begin totdat het klaar is om te knippen (buitenkweek)

Re: soort

Soorten die rotbestendig zijn en indica's. Vaak staat er ook wel bij een soort aangegeven dat die makkelijk voor beginners is.

Wanneer je begint hangt van jezelf af, dus ook de totale tijd. Maar als je buiten kweekt ben je eind september wel klaar

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Re: soort

alweer die ultieme vraag voor de 100.00ste keer
        je word er onderhand strontziek van om steeds elke dag weer diezelfde achterlijke vragen voorbij te zien komen.

hebben die gasten dan echt geen verstand of zijn ze gewoon te lui en te laks om zelf 'n beetje info op te zoeken????

doe jezelf en ons 'n plezier en lees eens 'n beetje info die overal te vinden is
        dan zijn dit soort vragen voor 99% overbodig
        liever lui als moe vragen zien we al dagelijks voorbij komen helaas .....
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Bezig...
        X