Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden
Collapse
X
-
Re: Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden
angel777,is dit eigenlijk wel een betrouwbare site qua informatie over zaadbanken/headschopswant soms lees ik daar zakens die aan geen kanten kloppen zunne,meestal zaadbanken die worden beoordeeld aan de hand van 1 of 2 reviews,op die basis kan je mij inziens toch geen zaadbank en/of de kwaliteit ervan beoordelen
Comment
-
Re: Cannabisvarieteiten 10-15 jaar geleden
Bedankt angel777
De voorlopige shortlist bestaat dus uit de volgende namen:
Chrystal; Northern Light; Orange Bud; Purple Haze; Super Skunk; Thai; White Widow
Was er ook zoiets als "Sensimilia"? (vond ik niet bij seedfinder)
Mogelijk zijn er nog andere, maar weet iemand wat zo de meest plakkerige soortjes zijn, met eerder stoned effect van dit lijstje?
En eventueel een zaadverkoper weet met 10 jaar oude originele genetica? (en / of AF variant)
Bedankt!
Comment
Comment