Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Bloeiperiode buiten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bloeiperiode buiten

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen,

    Ik heb meerdere planten buiten staan, ze zijn tussen de 100cm en 200cm. Nu bloeien ze nog niet, moet ik hier iets aan doen of gewoon afwachten? Sommige zijn autoflower de rest sativa (critical, early skunk, sky high).

    Bedankt.

    #2
    Re: Bloeiperiode buiten

    Afwachten, veel meer kun je niet doen he..
    Mijn mega plant bloeit ook nog niet, maar zie het wel al langzaam aan beginnen.

    Hoe lang staan je autoflowers al? deze beginnen normaal na 3-4-5 weken groeien met het aanmaken van toppen.

    Comment


      #3
      Re: Bloeiperiode buiten

      Veeel langer dan 5 weken. Min 8 weken.

      Comment


        #4
        Re: Bloeiperiode buiten

        8 weken en nog geen toppen?
        Dan is het helaas geen autoflower.

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Laat eens wat foto's zien.

        Comment


          #5
          Re: Bloeiperiode buiten

          ik had hetzelfde, ook de illusie dat ik autoflower zaden had gekocht maar bleek na 5 a 6 weken ook dat ze nog geen voorbloei hadden en nu staan ze al iets meer dan 8 weken en groeien nog steeds en geen bloei... zal er vanzelf aankomen
          https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

          Comment


            #6
            Re: Bloeiperiode buiten

            Is het niet beter als ik alle planten verduister en zorg dat ze maar 12uur licht krijgen per dag? Ik ben zo bang dat anders de zon/het klimaat niet sterk genoeg is om alsnog mooie toppen te ontwikkelen, of moet ik gewoon niks doen en afwachten? En bedankt trouwens voor de hulp.

            Comment


              #7
              Re: Bloeiperiode buiten

              gewoon lekker laten gaan
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #8
                Re: Bloeiperiode buiten

                Verduisteren heeft nu niet zoveel zin meer, en het is binnenkort al ongeveer 12/12 dus.
                Afwachten en zal wel goed komen

                Comment

                Bezig...
                X