Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Oogsten of nog paar dagen verder?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oogsten of nog paar dagen verder?

Korting op 420shop
    Best lastig om goede foto's te maken zo dichtbij.
    Mijn gevoel zegt nog 1 a 2 dagen wat denken jullie?
    Attached Files

Re: Oogsten of nog paar dagen verder?

Het grootste deel is nog clear als ik mij niet vergis. Dus die kan nog wel een week of 2 zeker.

Ben je al begonnen met spoelen? Enkel afgezuurd water zonder voeding. En niet liters water erdoorheen jassen.

Welk soortje is het?
    Hoelang staat ze al in bloei?
    Ook leuk is een foto van de hele plant.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Een weekje verder de haartjes zijn al behoorlijk rood geworden maar de bolletjes zijn grotendeels nog helder lukt het. Voor mijn gevoel nog Max en week nu. De bloei zit ongeveer op 50 a 55 dagen nu. Kan er wat naast zitten omdat ik de start bloei die buiten al begon gemist had.

Zijn er mensen van mening dat ik nu al moet oosten toevallig en zo ja dan graag effe onderbouwen

20140925_194417.jpg
      20140925_193936.jpg
      20140925_193827.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Het is trouwens een superskunk plantje waar ik het over heb.

20140925_201647.jpg
      Attached Files

Comment

Ik zelf zou nu oogsten; ik wil graag witte trichomen omdat je daar niet zo'n zak aardappelen van wordt.
        Volgende keer iets langer doorknallen met de groeivoeding, ze zijn helemaal geel en missen ontzettend veel bladeren. Daarmee lever je in op je oogstgewicht omdat de plant zijn bladeren nodig heeft om te groeien en bloeien. Als dat niet meer lekker gaat, door te weinig bladeren bijvoorbeeld, dan krijg je ook mindere toppen.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
          X