Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoofdbud "stinkt" vaag...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Last edited by Makadian; 23 September 2014, 06:29.

    Comment


      #17
      Re: Hoofdbud "stinkt" vaag...

      Ik zie in ieder geval geen rot, mooi groen blad ook, dus die vage geur kan ik niet verklaren, of je moet kweken in verontreinigd rivierslib.
      Volop in de aanval tegen de fauna, al die methoden tegelijk moeten wel gaan werken, dat kan niet anders
      Ik ben benieuwd hoe het over een paar dagen gaat.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Hoofdbud "stinkt" vaag...

        Misschien is het de handschoen die een reactie aangaag met de thc kristallen. Rubberen handschoenen kunnen ontzettend ranzig ruiken. Nitril wat minder, maar het kan wel wat geurtjes achterlaten denk ik.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #19
          Re: Hoofdbud "stinkt" vaag...

          Dat zou idd kunnen ja, hoewel deze rubberen handschoenen "speciaal" zijn, dit zijn ook handschoenen die ik gebruik bij het inspecteren van goederen van schepen zoals fosfor zuur en granen enz. waarin dus ABSOLUUT geen extra vuil mag komen tijdens het testen. maar het kan idd komen door vaker aanraken enz enz. ja, ik zal ze is even met rust laten nu dat ik zoiezo zo vaak al gechecked heb op toprot en niks zie, kan ik met gerust met rust laten ja...

          Comment


            #20
            Re: Hoofdbud "stinkt" vaag...

            Small update!

            Heb last van vliegjes in beiden hokken (voorkweek, bloei) voor de test had ik bij de voorkweek -geen- aardappelschijfjes gepropt. en daar heb ik nog idd een klein beetje "last".

            Heb zelfgemaakte "vliegpapier" gemaakt van gele karton (0.60€), plastic erop geplakt (0.10€) en een stokkie (1.00€) + dan heb ik raam vliegpapier gekocht (8st/ 3.00€) en zodanig 4 stokjes gemaakt (lijkt wel een 420 we want more bordje!) anyways dus in totaal zo'n 5 euris uitgegeven voor de vliegpapier. En de karton is te herbruiken (alleen het velletje plakspul eraf halen). Ik zal morgenvroeg even fotos bij zetten in vergelijking van de 2 hokken , met beiden 1 stokkie erin. Nou het verschil zul je morgen zien maar is aanzienlijk minder met de aardappelschijfje dan zonder, althans ik heb alle andere methodes evenveel gebruitk in beide hokken.

            Nou bij de foto's die ik erbij voeg kunnen we denk ik deze topic afsluiten! De methodes voor fungus gnat's zitte er ook lekker bij om ze "biologisch" te kille...

            Comment

            Bezig...
            X