Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Swisher Sweets blunts

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Swisher Sweets blunts

Korting op 420shop
    Ik ben opzoek naar Swisher Sweets/Backwoods, nou kan ik geen nederlands website vinden die ze verkoopt alleen amerikaanse en die bezorgen niet naar nederland. Misschien iemand die weet waar ik ze wel kan kopen? In de winkel of online.

Alvast bedankt!

Re: Swisher Sweets blunts

Op reis gaan naar amerika:p
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Laat wat opsturen !

Comment

Volgens mij zijn er wel websites waarbij bijvoorbeeld zakenlui voor een zakenreis naar het buitenland gaan, die bereid zijn wat klein grut mee terug te nemen voor een vergoedinkje. Of vanaf daar verzenden natuurlijk.
        Tenminste, maten van me hebben zo weleens wat shirts laten versturen vanuit de VS. Of het nog bestaat, en hoe het heet, geen idee.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Bezig...
        X