Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zijn deze toppen wel goed?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn deze toppen wel goed?

    Korting op 420shop
    Net mijn 2e buitenplantje aan het knippen. Deze heb ik voor die tijd niks aan geknipt en de grote takken op een net laten drogen.
    Ik zie wel aardig wat bruin blad maar het lijkt me nou ook weer geen schimmel. Het gaat voornamelijk om de dikkere toppen.

    Roken of Otto dat is de vraag heb uit de shop nooit zoiets meegekregen namelijk en lees veel enge verhalen over longproblemen etc als je schimmel loopt te roken.
    Attached Files

    #2
    Re: Zijn deze toppen wel goed?

    Er zit niks verkeerds te zien aan die toppen.
    Druk eens met je vingers aan de toppen of wrijf ze eens tussen je handpalmen: zolang er geen poeder vanaf komt, kun je er welhaast zeker van zijn dat er geen schimmel op zit.
    Ik vind je topjes er zelfs beter uit zien dan die groene geforceerd gedroogde toppen uit de shop, die vaak naar gras ruiken (en ook naar gras smaken).
    Last edited by Kwasimodo; 10 November 2014, 13:27.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #3
      Re: Zijn deze toppen wel goed?

      op foto 2 als ik kijk zie ik wel rot in het midden ....
      maar ik zou even afwachten , ik rook het liever niet als er wat in zit op op zit


      Groeten Steundje

      Comment


        #4
        Re: Zijn deze toppen wel goed?

        Volgens mij zie ik inderdaad rot in foto 2. Verder vindt ik dat sommige van jullie wel heeeeel erg zeuren over de shop. Ik woon in de omgeving rotterdam en hier is best goede wiet te verkrijgen. Rotterdam is ook way better dan de hoofdstad. Zowel in prijs als kwaliteit.

        Comment


          #5
          Re: Zijn deze toppen wel goed?

          Het is slecht te zien zo op die foto's, maar ik vind ze op z'n minst verdacht.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Zijn deze toppen wel goed?

            ik heb weleens buitenwiet luchtdicht in zo'n ronde mayonaise emmer een halve dag gedroogd toen die nog iets te vochtig was, dit heeft er ook voor gezorgd dat de wiet er iets bruiner uit zag

            ik heb er toen een bekende onder een microscoop laten kijken, het schijnt dat je kunt zien onder een microscoop (welke vergroting weet ik niet?) of er schimmeldraden opzitten
            Bij mij bleek dat het gewoon een verkleuring was door de combinatie vocht+luchtdicht, gelukkig niet te lang dus de wiet was gewoon rookbaar.

            maar als ik jou was zou ik de wiet niet roken voordat je zeker weet dat er geen schimmel inzit, dat terzijde ziet de wiet er prima uit los van deze plekjes

            Gr JohnnyHaze

            Comment

            Bezig...
            X