Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

9e Week bruin in toppen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9e Week bruin in toppen

    Korting op 420shop
    Hey forumleden,

    Dit is mijn allereerste keer dat ik een oogst doe en dus helemaal nieuw in hierin. De afgelopen 9 weken waren zeer leerzame weken en voor mijn gevoel goed verlopen. Maar in 2 planten (Shining Silver Haze uit zaad) zie ik nu bruin ontstaan en bij 1 top laat ook een stukje los (hangt er wat los aan)

    Omdat dit mijn eerste keer is weet ik niet helemaal 100% wat te doen. Ik hoop dat de foto's jullie wat zeggen hierover en dat jullie wat nuttige tips voor mij hebben.


    1e.plant1.jpg1e.plant2.jpg2e.plant.jpg.

    Alvast bedankt!
    Last edited by readysteady; 8 December 2014, 10:41.

    #2
    Re: 9e Week bruin in toppen

    Deze zijn oogstklaar . Gefeliciteerd!

    Comment


      #3
      Re: 9e Week bruin in toppen

      Bedankt voor de tip! Ik moet ze nog 2 dagen laten staan (samen met de overige), kan dat nog?

      Comment


        #4
        Re: 9e Week bruin in toppen

        Natuurlijk . Maar wacht nog even, tot meerdere mensen hebben gereageerd. Dan weet je het zeker. Maar zoals ik het nu zie zijn het prachtige toppen geworden en ik denk al redelijk klaar. Paar dagen kan btw geen kwaad.

        Comment


          #5
          Re: 9e Week bruin in toppen

          Ja dat zal ik doen, in ieder geval bedankt voor je reacties terug . Het blijft spannend in de zin dat ik bang ben iets te missen omdat ik een "groentje" ben hierin.

          Comment


            #6
            Re: 9e Week bruin in toppen

            Ik ook. Maar leren doet niemand kwaad!

            Comment


              #7
              Re: 9e Week bruin in toppen

              Toch geen toprot? Als je de gele blaadjes te gemakkelijk van tussen de toppen kunt trekken, is er iets niet pluis.

              Comment


                #8
                Re: 9e Week bruin in toppen

                Ik zat ook aan toprot te denken, ik zou dat als eerste even goed bekijken!
                Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                Comment


                  #9
                  Re: 9e Week bruin in toppen

                  Oke, ze lopen qua kalendertijd komend weekend af, misschien toch maar oogsten? Ik heb de toprot tips gelezen, ik ga er mee aan de gang. Bedankt in ieder geval

                  Comment


                    #10
                    Re: 9e Week bruin in toppen

                    Succes!
                    2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
                    2016 - Greyvol's buitenkweek
                    2017 - Santa Maria van Space Cees

                    Comment


                      #11
                      Re: 9e Week bruin in toppen

                      Veel s6 met het knippen!

                      Comment


                        #12
                        Re: 9e Week bruin in toppen

                        Ja dat was het wel (toprot), ondertussen daar ook weer veel van geleerd. Goed opletten als de kleur verandert en waar, zomaar ergens bovenin is foute boel is mijn ervaring.

                        Comment


                          #13
                          Re: 9e Week bruin in toppen

                          Ik had laatst ook een verkleurd blaadje in de top en dat kon ik er niet uit trekken. Dus maar gewoon laten zitten, maar na een paar dagen kwamen er steeds meer van die verkleurde blaadjes. Dus toch voor de zekerheid de top er maar uitgehaald en helaas toch dikke rot van binnen.

                          Het is dus niet altijd zo dat je de blaadjes er makkelijk uit kan trekken bij toprot. Al zag deze schimmel er wel uit dan de toprot waarbij de blaadjes wel los komen. Was meer wit en pluizig.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            5x Jack Herer & een AMS'je!

                            Comment


                              #15
                              Re: 9e Week bruin in toppen

                              Hey Ballin, alweer een tijdje geleden maar bedankt voor de tip voor de ontvochtiger van conrad. Dat ga ik ook proberen nu. Nieuwe ronde nieuwe kansen en de zorg dat het er eventueel weer in komt wil ik zo veel mogelijk gaan beperken

                              Comment

                              Bezig...
                              X