Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hermafrodiet herkennen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hermafrodiet herkennen

    Mijn planten staan nu een volledige week in bloei , de toppen zijn nog in vorming, ik heb de waterstraal aangepast zodat ze niet te veel afzien , maar toch goed natgemaakt ! ik zal ze morgenochtend nog eens checkken op nieuwe ballen en nog eens een douske geven , dat kan geen kwaad wsl ?

    Ik zal even je kweekje overlopen Stemma , thx for the info

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Oorspronkelijk geplaatst door Sole mio View Post
    RQS.....,k had 2 og kush gezet,bleken 2 mannetjes te zijn,2 blue cheese,eentje had bananen,de tweede voorlopig nog niet,2 White widow waarvan er eentje een trosje bananen had,alle feminized zaadjes. er staan nog 3 Bubblegummer van female seeds en die zijn ok.
    damn :s , heb al vele slechte reacties gelezen over RQS , maar ligt dit aan hun manier van feminizen of pure bad luck ?
    ik heb nog 3x autofem royal dwarf van rqs , ben benieuwd of deze ook ballen zullen hangen hebben
    1e kweekverslag 3x autofem W.W. onder slechts 182w verspreide CFL

    Comment


      #17
      Re: Hermafrodiet herkennen

      damn :s , heb al vele slechte reacties gelezen over RQS , maar ligt dit aan hun manier van feminizen of pure bad luck
      Ik begin me ook af te vragen waar het aan kan liggen.. Ik zie dan ook wel tien keer vaker verslagen met RQS dan wat anders, maar ook tien keer zoveel herma's in die verslagen.
      Ze hebben zelfs een disclaimer, en een methode die 'herma's helpt voorkomen'.. Dat is ook niet voor niets.
      Neemt niet weg dat ik er ooit iets zal bestellen. Als je extra moeite moet doen om herma's te voorkomen, dan is het zaad niet stabiel genoeg voor mijn smaak.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      Bezig...
      X