Na ongeveer 2 a 3 weken in de 12/12 bloeitijd kwam ik erachter dat een klein achterblijvertje in mijn kweek een mannetje was. Ik heb hem meteen weggehaald natuurlijk, maar hoe groot is het risico dat er bestuiving heeft plaatsgevonden? Ik heb een foto toegevoegd van de grootste tak van het mannetje.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
Mannetje op tijd weggehaald?
Collapse
X
-
Re: Mannetje op tijd weggehaald?
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostHeb je ergens opengesprongen banaantjes gespot ?
Comment
-
Re: Mannetje op tijd weggehaald?
Haha 149 Nee hoor, die passen niet in mijn tentje Er zijn een paar anderen, maar dit was een achterblijvertje, ik kon hem nu pas goed zien helaas. Volgende keer zal ik beter moeten checken dus, zelfs met gefeminiseerde zaadjes!
Heeft het nu, 1 dag later, nog zin om te sproeien trouwens? Als ik zo thuis kom gaat de lamp al weer bijna aan...
Comment
Comment