Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Zo maar een raar idee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zo maar een raar idee

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Zo maar een raar idee

    Het is heel erg onlogisch.

    Eerst krijgt hij te weinig licht. Ten tweede moet je de aarde afdekken op de pot Zodat het niet naar beneden valt en daardoor krijgt de aarde te weinig lucht.
    En daarna gaat de plant ook gewoon weer naar boven groeien.
    De plantjes weten wat boven en beneden is.

    Je zou het kunnen doen maar het is erg nutteloos.

    Comment


      #3
      Re: Zo maar een raar idee

      Natuurlijk is het al eens gedaan. Alles is al eens gedaan.
      Er bestaan van die emmers en zakken waar je tomaten op z'n kop in kunt groeien.
      Daar heb ik ook weleens Cannabis in gezien. Niet dat het veel zin heeft verder.
      De verplaatsing van voeding is niet afhankelijk van de zwaartekracht.
      Dan hadden we allemaal maatje 94 en platvoeten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Zo maar een raar idee

        Heb inderdaad ook een keer een peper plant gehad in zo'n zak. Was geen succes. Lastig water geven en die zak hing in de volle zon.

        Voor een struik met van die kleine tomaatjes of aardbeien heeft het misschien nog zin omdat die anders over de grond gaan groeien, maar voor cannabis zie ik het voordeel niet

        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

        Comment


          #5
          Re: Zo maar een raar idee

          Helemaal geen slecht idee Tomaten dien het mega goed als je ze in een zak groei op zijn kop
          Probeer het eens uit en maak eens een verslag er van dan ben je de eerste die dat hier doet
          Suc6
          God was never on your side..

          Comment


            #6
            Re: Zo maar een raar idee

            Ik heb dat zelf ook eens geprobeerd in een kast met een aeroponic systeem, ik raad het iedereen af.... serieus doe het gewoon NIET!

            Comment


              #7
              Re: Zo maar een raar idee

              @ angelsworld pics or did not happen

              Comment


                #8
                Re: Zo maar een raar idee

                Gho en in eens denk ik da ga ik toch gewoon doen
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Zo maar een raar idee

                  Ik heb eens een stukje in een docu gezien waar 200 (ofzo) planten om 1 lamp stonden in een soort centrifuge deze roteerde dan om de lamp heen
                  Wel een stroombesparing
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                  Comment


                    #10
                    Re: Zo maar een raar idee


                    Het kan zie deze link



                    Ook op you tube zijn er filmpjes te vinden

                    www.youtube.com/watch?v=QLkwhX96ADw
                    Stemma doet het forum, stout 2017

                    Stemma doet stout (2016)
                    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                    Comment


                      #11
                      Re: Zo maar een raar idee

                      Njah, maar dat was al een complete plant toen die in die emmer ging, zo kun je van alles verzinnen.
                      "Hey Mike, deze plant groeit op de rug van m'n poedel !"

                      Maar ik lees net dat Bella het gaat doen dus ik kijk uit naar de foto's.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Zo maar een raar idee

                        De plant zal altijd richting positieve lading groeien dus je kunt er letterlijk alle kanten mee op met een beetje huisvlijt.

                        Als je zelf een led lamp bouwt kun je bepalen welke richting de planten opgroeien.

                        Op zijn kop hangen is een goed idee nadat je geoogst hebt.

                        Comment


                          #13
                          Re: Zo maar een raar idee

                          Lol, nou groeien planten richting de "positieve lading". Hoe kom je toch iedere keer aan al die onzin?


                          Ben het met QnQ eens dat het wellicht beter te doen is met een (min of meer) volgroeide plant. Ik had een peper plant in zo'n zak gedaan en toen op de kop gehangen. Daarna probeerde die plant alsnog omhoog te groeien. Wietplanten hebben daar toch ook wel een handje van en die groeien een stuk langer door.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #14
                            Re: Zo maar een raar idee

                            Wat zo typisch is is dat toen Monty hiermee aankwam het helemaal geen onzin was.

                            We weten nu wel wat voor een genie jij bent, sinds jij in luttele uurtjes een onderzoek ontrafelde waar een normale academicus weken voor nodig zou hebben.
                            Dat was echt heel erg indrukwekkend.
                            Op basis daarvan kunnen we veilig aannemen dat jij het beter weet dan wetenschappers als Bob Ursem en Raphael Mechoulam, van wie mijn onzin afkomt.

                            Comment


                              #15
                              Re: Zo maar een raar idee

                              Hahaha leuk om te zien hoe er een discussie kom Door zo iets maar ik ga dit zeker testen van de winter en dan ga ik er idd ook een motor aan maken die de plant laat draaien ofzo maar als het zo ver is maak ik wel een verslag nu eerst een drijf bak voor me vijver kijken wat die dan gaat doen evt hahahah

                              Comment

                              Bezig...
                              X