Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

achterstand groei

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

achterstand groei

Korting op 420shop
    Hey guys,

Ik heb amnesia's staan die bij het overpotten van kleine potjes naar grote potten een paar dagen te droog zijn gebleven en nu dus te klein zijn.
    Ik heb ze al iets langer op 18uur laten staan (in totaal 2 weken) maar toch hebben ze een groei achterstand. Inmidels zijn de 3,5 week, staan ze anderhalf week in de bloei en zie ik al kleine sproetjes van toekomstige toppen er tussen zitten waaruit blijkt dat ze niet te veel meer gaan groeien.
    Ze zijn nog maar 30cm a 40cm hoog vanaf de pot.

Kan ik ze nu nog opnieuw op 18uur gooien vooor een week, of heeft iemand nog een andere tip om ze door te laten groeien?

Anders zit er niets anders op om overnieuw te beginnen....

Hoop dat iemand wat weet

Re: achterstand groei

Reveggen is binnen eigenlijk geen optie. Om ze van beginnende bloei weer terug te krijgen in groei duurt 6 tot 8 weken 20/4. Das veel te duur in stroom.

Je zou ze wel buiten kunnen reveggen als je een buiten hebt. ALs je ze nu buiten zet dan gaan ze weer terug in groei. Dat duurt wel een maand of twee dan. Eert maken ze veel stresblad aan (1 vingerig en/of vervormd blad) pas na een maand of 2 gaan ze dan weer echt de groei in.

Bijzaaien op 12/12 kan natuurlijk wel. De huidige gewoon op 12/12 laten en de nieuwe meteen van zaad af op 12/12. zo zou je je ruimte vol kunnen krijgen.

Comment

Re: achterstand groei

Thanks voor je feedback Flinstone! Ik ga het overwegen.

Comment

Bezig...
      X