Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Auto Haze blijft groeien

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Auto Haze blijft groeien

    Korting op 420shop
    Bon,

    Ik heb 3 haze's onder 'n 400watt staan in mijn tent. Ze zijn goed gegroeid in den beginne en al gauw heb ik het lichtschema aangepast. Na 'n maandje of na 3 weken..weet 't al niet meer.

    Dan zijn ze zoals het hoort beginnen bloeien maar het lijkt dat ze daar nu weer mee gestopt zijn en voort groeien...Ik heb eerder deze week weer 'n uur minder licht gezet maar ik weet niet wat ik nog kan doen. De volgende stap wordt echt gewoon de toppen insnoeien want de lamp kan niet meer hoger dan ze nu is en ik heb maar zo'n 20cm meer over tss lamp en plant.

    Ten laatste binnen 3 weken zouden ze klaar moeten geweest zijn omwille van vakantie nu zit ik in de shit

    Ik moet wel bekennen dat ik zo nu en dan de tent noodgedwongen open voor een controle tijdens de nachtfase..

    Gaat het uitmaken als ik ze nu gedurende 48u in 't donker zet om de bloei te forceren? of is 't om zeep...Dan breng ik ze wel bij ne maat om uit logeren te gaan

    #2
    Re: Auto Haze blijft groeien

    48 uur in het donker helpt niets. Gewoon 12/12 laten staan en de tent controleren op lichtlekken. Maar van bloei -> reveg -> bloei kost minstens een maand. Dus dan weet je een beetje waar je aan toe bent.
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Auto Haze blijft groeien

      Volgende keer de lamp niet te snel hoger hangen misschien ?
      Als je ze wat dichter naar de lamp laat groeien vanaf het begin, dan remt dat de groei af.
      Als je constant de lamp op 40+cm houdt blijven ze gaan.

      Als ze te hoog zijn nu, dan zul je ze moeten buigen of knakken.
      Auto-haze gaat toch niet terug in groei ? Het zijn autoflowers.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Auto Haze blijft groeien

        kut, het is tijd voor paniek denk ik...

        Ik heb net mijn voorraad zaad gecheckt en de auto hazes zijn nog mooi gesloten maar de easy sativa's zijn open..
        I was gonna sow some Haze but then i got high :'(

        Erger nog...ff gekeken op female seeds..die worden 2,5m hoog :s
        fml

        Comment

        Bezig...
        X