Ik kocht deze wiet al een tijdje via een kennis, erg sterk effect moet ik zeggen. Het viel me delaatste tijd op dat mn joints 'schuin afbranden' waarbij de kant die langzamer wegbrandt, ook zwart/verkoold lijkt. Soms blijft het daar ook echt hard smeulen/roken zonde pr dat ik een trek neem. Sommige stukjes as lijken harder dan andere. Het zijn zeer compacte knoppen, wiet is zeer droog, en plakt nauwelijks. Geur lijkt me zover mijn kennis normaal. Laatste keer kreeg ik hoofdpijn en werd ikzelf echt loodzwaar, (en niet gewoon stoned zoals ik het ken) besloten om maar eens de knoppen dichtbij te checken, en ik zie debruine en witte draadjes maar ook blinkende bolletjes. Is dit gewoon thc? Ik hoop dat jullie kennis kan helpen uitklaren of het proper of vuil spul is. Ik voeg wat fotos bij, als je inzoomt kan je goed de witte puntjes die ik bedoel zien, lijkt soms niet bij plant te horen. Of ik ben te paranoia en dit is gewoon goed spul, wat denken jullie? Fotos zie bijlage
extra info, er valt best veel stof (thc?) af, het blinkende is echt blinkend (als metaal, afhankelijk van hoe het licht valt) , er is ook een foto bij waarop je kan zien hoeveel een gram is, (misschien verzwaard?) ik hoop nog altijd dat ik het te ver zoek en dat dit dusnormaal is. Alvast bedankt voor het advies.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Toevoeging' heb ook indruk dat er meer zaadbolletjes dan gewoonlijk in de knoppen zitten
extra info, er valt best veel stof (thc?) af, het blinkende is echt blinkend (als metaal, afhankelijk van hoe het licht valt) , er is ook een foto bij waarop je kan zien hoeveel een gram is, (misschien verzwaard?) ik hoop nog altijd dat ik het te ver zoek en dat dit dusnormaal is. Alvast bedankt voor het advies.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Toevoeging' heb ook indruk dat er meer zaadbolletjes dan gewoonlijk in de knoppen zitten
Comment