Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Rode bloemen ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Rode bloemen ??

    Korting op 420shop
    Hoi allen!

    Ik zit halfweg de 6e week bloei en het valt me op dat de toppen v deze plant rood kleuren.. Het soortje is een fruitspirit v RQS. Genetica is bleuberry x white widdow. Is het de bleuberry hier dat op de voorgrond komt ofzo? Heb er nog eentje staan en die ziet er nochtans 'normaal' uit..

    Iemand een idee?

    Groet!

    DSC_0117.jpg
    DSC_0113.jpg
    DSC_0115.jpg

    #2
    Re: Rode bloemen ??

    Ik heb dezelfde soort binnen gehad en had hetzelfde verschijnsel, ik wijt het aan de Blueberry invloed en vond en vind het er heel mooi uitzien, het rokertje zelf is trouwens ook erg lekker en zeer high!
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #3
      Re: Rode bloemen ??

      Owkay dan! Het ziet er wel wat bizar uit. Zeker met dat de binnenkant vd toppen ook zo rood zijn.

      Comment


        #4
        Re: Rode bloemen ??

        Vreemd, heb ik nooit gezien, maar het ziet er wel mooi uit

        Comment


          #5
          Re: Rode bloemen ??

          Hoe zou het smaken? Voelen ze droog aan?
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: Rode bloemen ??

              kijk naar je trichs vermoed omleggen op week 7 dat dat net 1 week te vroeg zal zijn

              kwa kleur in je toppen , dat heeft met de genetica te maken , dus daar moet je je geen zorgen om maken

              voor de rest zou ik zeggen , doe rustig verder , en heb geduld , weekje tevroeg omdoen is zonden
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #8
                Re: Rode bloemen ??

                Yep ik kyk er naar. De soort heeft 7-8 weken nodig om te bloeien. De vorige waren klaar op 7,5 weken. Had toen zelfs me silver haze al omgelegd na 8,5 weken. En die is heerlyk. Wel jammer dat ze met een calcuimtekort hebben gezeten. By de roodkleurige valt de schade ng redelyk mee maar de andere is zo goed als gestopt met topgroei aan 4 weken..
                Ik heb trouwens ergens gelezen dat je de laatste week voor het snoeien best niks meer geeft omdat de toppen dan ng een groeispurt zouden krygen? Uiteraard met spoeling vooraf.
                Iemand daar ervaring mee?

                Groet!

                Comment

                Bezig...
                X