Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

seed vision white widdow.... medicinaal??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

seed vision white widdow.... medicinaal??

Korting op 420shop
    Beste mensen, ik heb onlangs wietzaden gekocht. Van het merk vision seeds white widdow. Alleen na het uitpakken helaas zag ik onderin staan medicinal seeds....
    Wil dit zeggen dat het echt medicinale wiet word... ik zag nergens staan over een hoge cbd gehalte etcetra en ook in de winkel zeiden ze er niks over..

Re: seed vision white widdow.... medicinaal??

White Widow is een cannabis strain die bekend staat om haar overvloed aan witte trichomen en hoge potentie. White Widow heeft net als de meeste Indica dominante strains een geweldig ontspannend effect dat bij deze cross-breed gepaard gaat met een stemmings verbeterend Sativa effect. White Widow stimuleert interesse in activiteiten die normalerwijs waarschijnlijk aan je voorbij zouden gaan. Tevens is White Widow een uitermate goede eetlust versterker.
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!

Comment

ze schrijven er vaak medicinaal op zodat het beter verkoopt bij medicinale gebruikers
      verder is en blijft white widow gewoon 'n soortje die zich door de jaren heeft bewezen al 'n goede witte soort maar niet speciaal is voor medicinaal gebruik.
      vision seeds white widow is gewoon 'n kopie van 'n andere white widow
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Precies, als een wietsoort wat eetlust opwekt dan noemen ze het al medicinaal, tis gewoon White Widow!

Comment

Is de white widow van de sjamaan de origenele

Comment

Voor zover ik weet komt het origineel van Geenhouse Seeds

Link: Leafly

Comment

Allright thanks 4 sharing michevan

Comment

de greenhouse white widow is 'n clone van de sjamaan white widow

Arjan: "Ingemar (De Sjamaan) invented WW already in 1987. [...] It was called Arnhem’s Wonder and already won the first HL cup in 1989. [...] For those who don’t believe this, please call Coffeeshop Catweazel or Roger from the grow shop; they worked with Ingmar for a long time. Roger has always sold the clones he had. He had a famous grow shop in Nijmegen. I bought the male and female among other plants in 1992 and only crossed them in 1994. I did not have to do any breading on the White Widow at that time because Ingemar had already done it for us. And to this day you can still buy original clones of the White Widow in that area of Holland."

LINK
                HOE MOET IK ONTKIEMEN
                JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  de greenhouse white widow is 'n clone van de sjamaan white widow

Arjan: "Ingemar (De Sjamaan) invented WW already in 1987. [...] It was called Arnhem’s Wonder and already won the first HL cup in 1989. [...] For those who don’t believe this, please call Coffeeshop Catweazel or Roger from the grow shop; they worked with Ingmar for a long time. Roger has always sold the clones he had. He had a famous grow shop in Nijmegen. I bought the male and female among other plants in 1992 and only crossed them in 1994. I did not have to do any breading on the White Widow at that time because Ingemar had already done it for us. And to this day you can still buy original clones of the White Widow in that area of Holland."

LINK
                  Bedankt voor de aanvulling Angel, nu weet ik dat ook

Comment

Dan zijn we met 2 michevan
                    Thanks 4 the info angel777

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
                      Precies, als een wietsoort wat eetlust opwekt dan noemen ze het al medicinaa
                      Ik vraag mij eig af welke soort dat niet doet, die munchies kunnen erg zijn
                      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

Comment

Bezig...
                      X