Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

curen van wiet in weckpotten (vragen?)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

curen van wiet in weckpotten (vragen?)

Korting op 420shop
    Hoi hier een topic met vragen over curen in weckpotten. Zit zelf met een paar potten waar ik wat vraagjes bij heb mss zijn er nog mensen met vragen. Op internet vind je veel info. Maar geen problemen en oplossingen daarom dit topic

Re: curen van wiet in weckpotten (vragen?)

Ik heb al een maand een paar potten staan in het donker rond de 20graden. Ik zet ze elke dag een uur of 2 open , sommige dagen na een lange periode toe te zijn komet er langs de binne kant een soort waas tegen het glas , is dit nog vocht? Iemand hier ervaring mee?

Comment

wrsl niet lang genoeg gedroogd...

Comment

3 weken gedroogt tijdens die hitte golf. Heb ze nu een nachtje in puzzeldozen gestoken.

Comment

als je potten aanslaan , dan moet je ze nog verder luchten !!

wanneer kan je je topjes in je potten steken , zodra je takjes knakken

ik doe meestal de eerste 2 weekjes men potjes 2 x per dag open !! dus ongeveer om de 8 uur , dan open ik ze voor max 30 min

na 2 weekjes open ik ze nog 1 x per dag gedurende 2 weeekjes

vanaf week 5 open ik men potjes om de paar dagen

vanaf week 7 open ik ze nog 1 max 2 keer per week

vanaf week 8 open ik ze enkel nog wanneer ik er iets uit moet nemen

groetjes en veel geluk
          Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

Comment

Dus ik kan ze verder laten drogen in de pot. De toppen liggen nu in een puzzeldoos , ik stop ze straks trug in de potten en houd de aanslag in het oog. Maar ik zou ze dus verder kunnen laten luchten in de potten .

Comment

Het is wel al te roken . Maar verschil van geur en smaak is wel ver uit elkaar . De eerste paar teugen zijn smaakvol dan verdwijnt de smaak, maar je merkt dat je niet alleen tabak aan het roken bent. Dit zal ook met het vocht te maken hebben zeker?

Comment

Bezig...
              X