Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

vrouw/man of mislukkeling??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vrouw/man of mislukkeling??

    Korting op 420shop
    beste forum leden wie kan mij helpen?
    ik heb een kennis van mij een zaadje gegeven (big bang autoflower van green house) om groot te brengen. Nu ben ik hem of haar op gaan halen en ik wist niet wat ik zag.
    Is dit nu een man of vrouwelijke plant?
    ik denk zelf wel dat het een vrouwelijke is omdat hij wel calyxen heeft waar een haartje uit komt en ik zie ook geen zaad.
    De plant ruikt ook zeker niet verkeerd, sterker zelfs dan mijn eigen zelfde big bang AF. Wie weet wat dit is of wat er mis gegaan is? of is dit mischien geen big bang ofzo maar mischien een dr grinspoon ofzo :p



    mvg smoke3600
    Last edited by Smoke3600; 18 August 2015, 16:18.

    #2
    Re: vrouw/man of mislukkeling??

    Ze lijkt inderdaad meer op een Grinspoon. In ieder geval een vreemde eend in de bijt
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Re: vrouw/man of mislukkeling??

      Even eentje open peuteren, dan weet je 't.
      Als er geen zaadje in die balletjes zit kun je die gewoon drogen en roken.
      't Is niet optimaal natuurlijk, het lijkt erop dat er bij deze plant genetisch het een en ander scheef zat.

      ah, JD was me voor.
      Ja daar lijkt het qua bouw wel op, da's origineel ook zo'n misbaksel.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: vrouw/man of mislukkeling??

        bedankt voor jullie snelle reactie!
        ik heb er een open gemaakt en er zit niks in. Gewoon een leeg zakje. ik ga hem gewoon drogen en zie wel of het smaakt
        mvg smoke3600

        Comment


          #5
          Re: vrouw/man of mislukkeling??

          Iemand dat al gerookt dr grinspoon toevallig

          Comment


            #6
            Re: vrouw/man of mislukkeling??

            Nope, maar met 3 maanden bloei is het dan ook niet een plant die je zomaar even neerzet denk ik.
            Ik wil 'm wel ooit nog eens proberen, die dr. grinspoon.

            Deze plant is een mooi voorbeeld van een genetisch defect waardoor ze auxine blijft produceren in hoge mate. In wat hormoontestjes zonder 'tegengesteld' hormoon, kwam ik ook zulke rare strekkingen tegen.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment

            Bezig...
            X