Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Reguliere Auto-flower zaden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Reguliere Auto-flower zaden

    Korting op 420shop
    Last edited by Skannabis; 21 September 2015, 17:57.

    #2
    Re: Reguliere Auto-flower zaden

    Klopt 2007 was je hier melde je eigen aan en verder bijna nooit meer terug geweest
    Onee zie je heb toch redelijk wat postjes gedaan

    Maar Welkom terug hier
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Reguliere Auto-flower zaden

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Klopt 2007 was je hier melde je eigen aan en verder bijna nooit meer terug geweest

      Maar Welkom terug hier
      De eerste met deze naam op dit forum in elk geval ja.

      Comment


        #4
        Re: Reguliere Auto-flower zaden

        Growers choice heeft nog reguliere zaden. Maar daar zijn de meningen over verdeeld. Ik ben er altijd positief vanaf gekomen daar.
        Argument tegen is vaak: ze kopen zo goedkoop mogelijk hun zaden van handelaars.
        Argument voor is: Elke shop doet dat, alleen de meest dure shops hebben hun eigen, vaste handelaars. Daardoor is de consistentie wel beter bij bekende/grote namen.

        De hardste boe-roepers zijn mensen die benaderd zijn door GC, waarbij GC probeerde af te dingen op de prijs. Dat is een zakelijk conflict en heeft in mijn ogen niets te maken met de producten die ze leveren.
        Verder zijn de resultaten namelijk, qua oogst en planten, vergelijkbaar met elke andere zaadboer. De ene keer komt er wat prachtigs uit, de andere keer niet. Echt negatieve ervaringen over de planten zelf ben ik nog weinig tegen gekomen.

        Als je nieuwe FEM zaden in de ruil gooit, dan zijn er soms best wat reguliere zaden voor te krijgen. Maar waarom wil je per see regulier? De fems tegenwoordig doen niet onder aan reguliere planten, mits je niet bij RQS koopt, want daar willen ze wat vaker herma worden. Als je wilt doorkweken met eigen zaad, dan zul je helaas wat risico moeten nemen en gaan zoeken bij de minder bekende, of minder populaire zaadwinkels.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: Reguliere Auto-flower zaden

          Bij dope-seeds.com kan ik toch best wat reguliere vinden, bij froebanken zie ik ook leuke, cannaseeds.dk idem, zenseeds daar zie ik ook reguliere auto's
          Nee, voor 3 kwartjes ga je niks leuks vinden om zelf zaden mee te maken maar ik kan genoeg leuke reg auto's vinden, kwestie van zoeken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Reguliere Auto-flower zaden

            Heu dank Q,
            Daar was ik naar op zoek.
            Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
            Het systeem betreurt dit ten zeerste.

            Comment


              #7
              Re: Reguliere Auto-flower zaden

              Verzenden die nog wel naar NL?
              Ik kan me voorstellen dat dat wat lastiger is geworden sinds die nieuwe growshopfarce. Maar hopelijk komt het goed!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X