Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Jullie mening over The Neutralizer

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jullie mening over The Neutralizer

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal
    Ik ben benieuwd naar mensen die ervaring hebben met the neutralizer.
    Ik ben van plan om de 20m3 te kopen en nu vroeg ik me af of hij nu echt effectief is.
    Ik hoor graag jullie ervaringen.

    GRTZ GreenRookie

    #2
    Re: Jullie mening over The Neutralizer

    Goeie vraag ...
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Jullie mening over The Neutralizer

      Daar ben ook nou ook benieuwd naar. Kan je dus helaas niet helpen maar kijk stiekum ff mee....

      Comment


        #4
        Re: Jullie mening over The Neutralizer

        Da's gewoon een heel erg dure luchtverfrisser met hele dure navullingen.
        Verdampt olie uit een reservoir.

        Ik heb deze
        ambipur.JPG
        Navullingen van de markt, 3x3 voor 5 euri's.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Re: Jullie mening over The Neutralizer

          Dan verdringt het dus, en neutraliseert het niets. Maskeren noemen ze dat weleens.

          Ik hou er persoonlijk niet van, al die kunstgeuren in huis. De helft is nogal op het randje van giftig, de andere helft is gewoon vervelend. Ik zet graag het washok open, en ik mop de vloer met citroen of dennengeur allesreiniger. Als dat niet voldoende geurt, dan poets ik nog een keer, of zet ik een raam open. Soms doe ik weleens een auto-luchtverfrisser (zo'n kerstboom) in de stofzuiger, dat werkt ook wel leuk. Maar ik vind de geur van een oud huis deel uitmaken van het karakter en boven alles bijdragen aan het gevoel van 'thuiskomen'. Als die geur iedere dag anders is, dan zou ik uit mijn licht-autistische ritme komen denk ik.

          Als je geur echt wilt neutraliseren, dan heb je gewoon een koolstoffilter nodig. Of een luchtwasser, maar die zijn nogal prijzig.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment

          Bezig...
          X