Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

oogsten of nog niet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: oogsten of nog niet?

    kan iemand mij vertellen of ik al kan oogsten of nog niet?
    Nee je kan nog niet oogsten dat staat pas net in bloei. En ja in de tropen is er tien maand groeizaam weer. Neemt niet weg dat die bloei pas een week of 4 is of de plant heeft geen zon gehad dan kan die bloei paar weekjes ouder zijn.

    Je antwoord is dus Neen je kan nog niet oogsten

    Comment


      #17
      Re: oogsten of nog niet?

      En met je gedrag hier zal je ook geen respect oogsten
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #18
        Re: oogsten of nog niet?

        Dus..........
        sigpic it is just a flower

        Comment


          #19
          Re: oogsten of nog niet?


          kan iemand mij vertellen of ik al kan oogsten of nog niet?
          Hier, een antwoord uit een van de links:
          Na wat informatie te hebben opgedaan omtrent trichomes, was ik het volgende van plan.
          De durban oogsten wanneer deze milky waren. De weed opzich isl high weed, maar zo krijgt het nog een extra boost.
          De frisian oogsten wanneer deze half milky half amber waren. Zo blijft het op balans tussen high/stoned effect.
          De hollands oogsten wanneer ze amber kleurig waren. Hierdoor zou het stoned effect toenemen.
          Hier nog eentje, uit de eerste link.
          Clear Trichome: Nog niet potent genoeg, nu oogsten zal de opbrengst hard verminderen.

          Cloudy Trichome : Oogsten wanneer de meeste trichomes er cloudy of milky uitzien zal je een up/head/energetic/rushy High effect geven.

          Amber Trichome: Oogsten wanneer de meeste trichomes er amber kleurig uitzien zal je een Couchlock/Narcotic high geven. Stoned dus.

          Half Amber/Half Cloudy: Oogsten wanneer het ongeveer 50/50 is zal je een mix geven van High en Stoned.



          Maar wacht niet TE lang wanneer de trichomes amber zijn want dan is je plant over haar toppunt en is ze niet meer zo potent.(Kwaliteit)
          Nog eentje:
          als ik het goed begrijp dan zijn die witte stippen op het blad de trichomes?
          Maar je wilt een makkelijk antwoord: Ja je kunt oogsten. Doe dat lekker en geniet er van. Leer je lessen voortaan zelf maar.
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #20
            Re: oogsten of nog niet?

            Als je weet welke zaad/plant je hebt dan kan je makkelijk online zien hoe lang de bloei periode is. Voor Indica is het normaal gesproken tussen 6 en 8 weken, voor Sativa is het wat langer, tussen 8 en 10 weken, maar het hangt echt af welke soort je hebt.

            Comment

            Bezig...
            X