Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

oogsten of niet? jaa de zoveelste..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    oogsten of niet? jaa de zoveelste..

    Korting op 420shop
    goeje, ik heb nu een durban poison string binnen in een kast staan, mooi kort kunnen houden en zonder voeding, echter verbaast het me een beetje dat de plant vroegtijdig de kenmerken voor oogst vertoond. hij zou nog 1,5 a 2 weken moeten maar heeft nu al gele hoofd bladeren, en een meerderheid in al te rijpe thc haartjes (denkt deze beginnert). wat te doen??? (topic aangemaakt op flaptop fotos volgen via telefoon) oja volgende teelt zal via een eigen topic gaan om dit gemodder te voorkomen en mijn beginnersfouten (die er absoluut zijn) te minimaliseren.

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_153810.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_153806.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_153822.jpg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    20151124_081944.jpg

    #2
    Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

    Idd, de zoveelste. Valt gewoon niks te oogsten. Opnieuw beginnen met een degelijke setup en wat kweekverslagen doorlezen of wachten tot in de zomer en buiten proberen.

    Comment


      #3
      Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

      beowulf, het gaat mij niet om mega opbrengst ofzo het is voor eigen gebruik en buiten is geen optie, niet om een dino member aan te vallen de vraagstelling was enkel of ik die weken nog moet wachten of dat de plant gewoon vroegtijdig al klaar is. ik heb me er suf op gelezen en wordt er niet echt wijzer van, vandaar de vraagstelling

      Comment


        #4
        Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

        Als je denkt dat haartjes en bladeren een indicatie zijn, dan heb je je niet suf gelezen. Tenminste, niet op het forum of een andere betrouwbare bron.
        Vroegtijdig klaar zijn is een contradictie. Iets is pas klaar wanneer het klaar is, dat kan niet eerder, want dan is het nog niet klaar.

        Alsjeblieft:
        For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Vroegtijdig klaar zijn is een contradictie.
          Had ek tegen mijn ex moeten zeggen.

          Comment


            #6

            Comment


              #7
              Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

              Als je ze alledrie kan vinden Zou toch maar investeren in een hps of T-neon.

              Comment


                #8
                Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                Lezen en de raad op je vraag geloven en opvolgen, DAT is the way to go.

                Het aantal berichten naast iemands naam heeft ECHT wel een betekenis op dit forum, als je dat begrijpt kan je pas een antwoord dat op je vraag gegeven word begrijpen.

                P.S. sommige verschijnselen laten zich pas een week na je fout zien, dan heb je dus al een week fout gehandeld en het te laat gezien, begin dan de oorzaak maar weer eens te zoeken. Terwijl jij dan denkt dat het wel ok is...
                Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                Comment


                  #9
                  Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                  doe zoals hier gezegd word ik was ook heel eigenwijs maar dan ga je veel fouten maken,
                  er komt best veel (vind ik) bij kijken.

                  Comment


                    #10
                    Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                    Bij lange na niet rijp en ik zie banaantjes en zaadvorming.

                    Comment


                      #11
                      Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                      Wat zou je eigenlijk willen oogsten want ik zie niet veel top
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #12
                        Re: oogsten of niet? jaa de zoveelste..

                        Was me nog niet eens opgevallen dat er zaadjes in zaten. Dus sowieso niks te oogsten, verklaart wel waarom er amper trichomen zijn. Ik zou hem in zen geheel in boter verwerken, een 20 gram. Paar muffins mee bakken, mss heb je er op die manier dan nog iets aan. Roken zal dat niet te doen zijn.

                        Comment

                        Bezig...
                        X