Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wanneer stoppen met voeding

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer stoppen met voeding

    Korting op 420shop
    Ik zit even met een vraag.
    Mijn plantje is een Money maker van Strainhunters. De opgegeven bloeitijd zou 8 weken zijn, en de zichtbare bloei is ingegaan op 3 november. Wat ik zou willen is twee weken voor de oogst te stoppen met voeding geven, om een zo "schoon" mogelijke wiet te krijgen.
    Nu kan ik meerdere verhalen op het forum vinden, maar ik raak er niet wijs uit hoe ik kan zien wanneer er nog plus minus twee weken zijn te gaan.

    In het begin zijn er een aantal beginners fouten door mij gemaakt, en dat maakt mij nog onzekerder in dit verhaal, want vraag me af of die 8 weken dan nog inderdaad kloppen, of dat er misschien wel een week aan moet worden geplakt?

    De toppen vormen in elk geval erg mooi vind ik zelf en alle pistels zijn nog wit.

    Ik zal er twee foto's bij doen om een idee van de staat van de toppen te geven:

    20151214_085934.jpg20151214_085956 (1).jpg

    Suf op de pc zijn ze keurig rechtop, en op het forum worden ze een kwartslag gedraaid

    #2
    Re: Wanneer stoppen met voeding

    Die mogen nog wel maandje.
    Je kweekt met grote pot zie ik dus daar zit veel buffer in. Zou m nog lekker weekje of 2 voeren en dan over op water tot ze ver genoeg is. Die klapt gewoon door.

    Suc7 en smoorse
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    Comment


      #3
      Re: Wanneer stoppen met voeding

      Ok dank je wel! Gaan we dat doen

      Comment


        #4
        Re: Wanneer stoppen met voeding

        Hoi,

        Maak je misschien foto's met IPhone?, ik had dat laatst op marktplaats.nl bleef ook maar die foto's op zijn kant plaatsen.
        Binnenkort knippen .

        Comment


          #5
          Re: Wanneer stoppen met voeding

          Waar is al dat blad naartoe?
          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

          Comment


            #6
            Re: Wanneer stoppen met voeding

            @Weedjewel foto's zijn met samsung galaxy s5 mini genomen

            @ LR2 Er is eerder in de kweek een probleem geweest doordat ik braaf veel teveel water gaf, en daarnaast een te hoge ph waarde had. Ben toen heel veel blad verloren. Het lijkt nu nog iets erger, doordat ik veel bladeren heb weg gebogen om de toppen lekker in het licht te zetten, maar is daardoor een beetje zielig plantje m.b.t. de bladeren geworden


            Deze foto paar dagen terug van bovenaf genomen, dan zie je wat beter dat het erger lijkt dan het is:

            20151204_143549.jpg

            Comment


              #7
              Re: Wanneer stoppen met voeding

              Ik hou wel van geschoren benen hoor.. Maar ik was bang dat je compulsief blad aan het plukken was. Dat lees je wel vaker, van die gasten die dat doen omdat een kennis van de oom van een tante had gehoord dat de man van de growshop tegen iemand zei dat de toppen dan meer energie krijgen. Ik wilde je gaan vertellen dat dat een fabel was.. Maar dat wist je al.

              Ze zien er naar omstandigheden nog prima uit hoor!
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Wanneer stoppen met voeding

                Dank je!

                Nou het klopt wat je zegt dat ik er idd al uit was (met dank aan dit forum) dat je bladeren altijd moet laten zitten. Heb wel zeker twijfels eerder gehad doordat ik toen dit artikel tegen ben gekomen: http://www.rollingstoned.nl/30-meer-oogst-door-snoeien/

                afijn zoals gezegd sluit ik me aan bij de mensen die de bladeren laten zitten, gezien die wel degelijk nut hebben

                Comment

                Bezig...
                X