Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wat te doen bij banaantjes ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Wat te doen bij banaantjes ?

    Volgens mij heb ik ook bingo. Banaantjes (volgens mij toch? ??) Dit zit sinds 2 a 3 dagen op mijn hoofdtop en 1 zijtak van mijn northern Light dame. Graag commentaar of het banaantjes zijn en advies wat nu te doen. Trichomen nog helder sommige tegen Milky aan.banaantjes plukken of plant kappen.staat overigens nog een haze dame in het zelfde hok. Zij is echt bijna klaar en mijn 11 nieuwe baby's staan er ook in.Ze zijn nu 3 weken oud. IMG-20160322-WA0000.jpg

    Comment


      #32
      Re: Wat te doen bij banaantjes ?

      Banaantjes en serieus overbemest. Als je nu gaat oogsten zal het sowieso ni te smoren zijn met al die overschotten... Veel witte pistels zijn er niet meer, dus rustig nog wat laten afrijpen en enkel water geven.

      Comment


        #33
        Re: Wat te doen bij banaantjes ?

        Dag Beowulf, in heel de groeicyclus heb ik tot ongeveer 4 weken geleden 3 x volgens voorschrift fles voeding gegeven. Als je de verdorde puntjes bedoeld misschien. Dit komt omdat ze tegen mijn spaarlampen aanhangen. Toppen zijn zwaarder aan het worden dan dat Ze kan dragen. Ga zo ff banaantjes plukken ��

        Comment

        Bezig...
        X