Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

SpinPro knip machine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

SpinPro knip machine

Korting op 420shop
    Hallo,

Heb het mechanisme van de spinpro uit elkaar gehaald omdat deze vast zat.
    Alles schoongemaakt en toen heeft het even geduurd voordat ik het in elkaar wilde zetten.
    Nu klopt er net iets niet helemaal en is mijn vraag of hier iemand is die weet hoe de puzzel in elkaar moet ?

Plak even een foto bij van de onderdelen op een rij, volgens mij gaat het redelijk op volgorde en gaat het fout bij de vul/ringen.IMAG0511.jpg

Gr. bambam

Re: SpinPro knip machine

Tering je heb de tandwielkast uitmekaar gehaald
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

En de kogellagers ook? Succes daarmee...

Comment

hahah, heb het 2x eerder gedaan valt reuze mee hoor. Alleen leg ik het dan op volgorde of zet het meteen weer in elkaar.
        Door een combi van vergeetheid en drukte is dat nu niet gebeurd. Krijg het wel weer in elkaar maar toch ergens net iets fout waardoor het niet lekker draait helaas.
        Gekte van adhd maakt het moeilijk om alle onderdelen rustig en logisch te bekijken hoe het hoort en geef ik het maar op.
        En nu heb ik he tverprutst, ligt het uit elkaar en ben ik ineens hier verzeild omda tik na een middag googlen geen afbeelding kon vinden van he tding

Comment

zou het echt tof vinden als je dat weer werkend krijgt maar vraag jezelf eens af,waarvoor loopt dat ding steeds vast

Comment

Waarom haal je dat in vredesnaam uit elkaar?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Was de laatste x te laks met schoonmaken en het vergeten.
              Uiteindelijk draaide het niet meer door smeer/roest.
              Uit elkaar, alles schoon gemaakt, en toen weer laks en bleef het liggen. Nu weet ik niet precies waar die plaatjes zaten.

Comment

Ff apeldoorn Bellen . Suc 6. Gr JB
                Keep em green

Comment

Hihi leuk projectje , misschien kan je ergens een tekening op de kop tikken
                  Bezin eer ge begint

Comment

Draait weer
                    Kleine plaatjes met kogeltjes had ik om de as in de casette, nu bovenop de casette en om de as, borgring erom en klaar weer.
                    Draait weer heerlijk soepel.

Comment

bob de bouwer bambam1

Comment

Ha, ha, mooi dat het gelukt is.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Voor de volgende keer:
                          Remmen/velgen-reiniger van de Action er doorheen blazen, paar keer afspoelen met water en zeep, en weer invetten.

Als je het daar niet mee schoon krijg, dan is het einde zoek. Geen idee wat er precies in zit, maar het werkt als een tiet op alles wat maar met olie en vettigheid, lijmresten en verf te maken heeft.
                          "Ja LR2, nu opeens loop je niet te janken over veiligheid, whatsup?!"
                          Ja ehh.. je moet natuurlijk niet de messen met hetzelfde spul schoonmaken, maar alleen de delen die geen wiet raken.
                          Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                          Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

echt knap dat je dat weer in mekaar heb gekregen,maar word ook door kleine kinderen in mekaar gezet dus dan wel.

Comment

Bukakeeeeeeeeeeee

Comment

Bezig...
                              X