Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

SpinPro knip machine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: SpinPro knip machine

Volgende x een foto van het ding maken met de onderdelen op volgorde scheelt een hoop tijd.
    adhd heh, druk druk druk, snel snel snel en dan gebeurden zulke dingen.
    Maar goed schroefen zijn er zodat het weer uit elkaar kan, anders hadden ze het ding maar dicht wel dicht gelast
    Inmiddels zit het gehele apparaat weer in elkaar en werkt het gelukkig weer

Comment

Hey man, ik zit met hetzelfde probleem. 2e hands zo'n spinpro gescoord. Fanatiek aan de schoonmaken geweest en natuurlijk ook dat ding losgemaakt (versnellings unit). Ik krijg bijna alles in elkaar alleen weet ik niet waar die kogeltjes tussen moeten? Heb jij enig idee?

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nu weet ik ook dat ik een spinpro heb of hebben spinpro en tumble trimmer dezelfde mechanische onderdelen?

Oja, ik heb dus alleen losse grote kogeltjes die kleintjes zitten gewoon op hun plaats. Waar moeten die grote kogeltjes?

Alvast vele bedankjes voor het antwoord.
      Last edited by punanislobberraar; 27 July 2016, 10:18.

Comment

Post eens een foto ervan anders

Comment

Zitten er twee deukjes of krassen in?
          Last edited by FlintStoned; 27 July 2016, 18:08.

Comment

Thnx voor je reactie man, beter dan die daarna kwam... Wat een . Ik heb een andere post geplaatst en daar staan wat foto's van het mechanisch onderdeel. Misschien zou je daar even naar willen kijken? Alvast bedankt!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Dat legt hij toch uit? Loopt vast. Bril..
            Last edited by punanislobberraar; 2 August 2016, 15:47.

Comment

IMAG0511a.jpg

EDIT: Foto gevonden, de grote kogeltjes zitten bij mij dus rondom die dop in de gaatjes, 2 kogeltjes/gat.
              Weet nu alleen even niet of jij dezelfde hebt, maar het is even puzzelen maar absoluut niet moeilijk, gewoon even weten.

De makers van SpinPro was absoluut niet behulpzaam overgens en zeiden mij dat het onmogelijk was omdat weer in elkaar te zetten.
              Totale onzin aangezien hun het zelf ook gemaakt hebben tenzij ze alles gejat hebben van een ander merk, wat ik hun ook heb laten weten en kreeg helemaal geen antwoord meer.
              Voor mij reden genoeg om ook geen onderdelen meer te bestellen en bij kapot naar een ander merk ren.

Mocht je kogeltjes willen vervangen deze kun je bij fietswinkel kopen en kosten geen bijna niets.
              Last edited by BamBam1; 27 July 2016, 19:04.

Comment

Bezig...
              X