Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Beste lengte wortel om te zaaien?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Beste lengte wortel om te zaaien?

Ja dat zal wel, altijd die rare opmerkingen, maar de rede omdat ik voorkiem is om dat van de 10 zaadjes komen er misschien 3 uit dus om ze dan in de grond te zetten zonder voorkiemen.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Wauw...dan reageer je toch niet ga verder met je kweek.

Of je reageert gewoon niet

Comment

Het antwoord is in de 1e reactie al gegeven. 1-2mm is genoeg, en dan met dat witte puntje naar boven de grond in.
      Als je ze te lang laat liggen, zoals bij jou, dan plant je ze met de wortel naar beneden.

Wat wil je nog meer weten ?
      Doe gewoon zoals het bij jou werkt.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Escobar View Post
        Ja dat zal wel, altijd die rare opmerkingen, maar de rede omdat ik voorkiem is om dat van de 10 zaadjes komen er misschien 3 uit dus om ze dan in de grond te zetten zonder voorkiemen.

Wauw...dan reageer je toch niet ga verder met je kweek.

Of je reageert gewoon niet
        Denk niet dat dat aan jouw is om te beslissen of een ander wel een reactie mag doen of niet
        sigpic
        LED there be light

Comment

Als mensen geen vragen meer moeten stellen omdat het al talloze keren is gevraagd kan een forum wel alle topics sluiten.
          Alles wat er te vragen is over wat dan ook is overal al talloze keren besproken. Ook kweekverslagen hebben we er al meerdere duizenden van.
          Dus het hele forum maar een slotje op.

Comment

Sommige vragen zijn lastig te vinden op google, maar met dit soort dingen krijg je meteen heel veel hits. Dus diegene doet duidelijk geen moeite, waarom wij wel?

Comment

Dat niet alleen, een oprecht bedankje voor het voorkauwen van informatie is niet teveel gevraagd denk ik. Een soort van internet etiquette; ik wil wat weten, een ander doet er moeite voor en investeert tijd, dan bedank ik netjes.
              Alleen maar lopen zeveren op de mensen die je helpen, in plaats van vragen om verduidelijking of iets dergelijks, dat schiet niet op.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hypnotized View Post
                  Soms meerdere keren per dag dezelfde vraag, en als ik t google vind ik t meteen??

Oom google!
                  Ik ben ooit gebeten door een haai in me been..
                  Das nie waar! Was wel een keertje haai in de zee

Comment

Zit net een poosje zeer intensief van alles en nog wat te lezen en te bestuderen ....en inderdaad......regelmatig vragen gezien die al eerder voorbij kwamen....en later ook.
                    Guess what. ......telkens al ik Door scrollde. ....was ie foetsie. Das wel verrekte handig met zo'n forum

Kom op guys. ...laten we mekaar nou niet af lopen zeiken, betuttelen of whatever. .....
                    Vraag vaker gezien? Gewoon niet antwoorden als je t niet nodig vindt. (Als t antwoord op zich laat wachten gaan mensen waarschijnlijk als vanzelf verder zoeken....tadaaaaa...mission accomplished

Verstuurd vanaf mijn SM-A300FU met Tapatalk
                    HOME WEED HOME

Comment

Comment

onaangename toon = als mensen zeggen dat staat 1200x op het forum en 14.000 hits van op internet, je dan net gaat zitten doen of je gek bent en al werken je huiswerk hebt gedaan.
                        Overigens maak je heel snel uit reacties op -> niks zelf ondewrzocht of huiswerk gedaan en kauw het me is voor want ik wil ook mee doen maar niks leren.

trouwens het laatste wat ik zeggen wil in deze topic.

zou is kijken (niet naar mij) maar naar wie er de tips gaven in deze topic, dan zou je beter moeten weten (dat zijn niet zomaar kwekers)

Joh doe lekker je ding doen wij dat ook ! en probeer is wat op te steken door te lezen en wat op te zoeken.

my 2 cents en klaar met nono ik wil toch niks reply shit

LTR
                        sigpic
                        LED there be light

Comment

Hahaha, serieus? Zijn jullie hier nog steeds mee bezig...een stel oude mannen die niks te doen hebben dus hier maar op blijven reageren? Focus dan maar op jullie eigen kweek, een fijne avond.

Comment

Lijkt me eerder een topic voor mensen die te dom zijn om te kweken dat we moeten openen. Voor de rest zoek je het maar zelf uit, of ga je de politie bellen omdat we niet lief zijn voor debielen die ff denken te kweken?

Comment

Volgens mij heb ik de gene die mij als eerst een normaal antwoord gaf al bedankt hoor?

Jaja, mijn vraag was allang al beantwoord maar jullie kicken er op om al jullie frustratie te uiten dus blijven reageren?

Waar halen jullie die energie vandaan zeg, een fijne avond de groeten.

Comment

De energie haal ik uit de liefde voor alle antwoorden die ik hier op het forum kan vinden, eens ik het zoeken hier wat door heb....
                                Voor de rest doe je (maar watt).
                                Piece, ofzo...

Comment

Bezig...
                                X