Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

wanneer stekken.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    wanneer stekken.

    Korting op 420shop
    Ik zou graag mijn planten gaan stekken.
    Wanneer kan dat, voor of tijdens de bloei.
    Ze bloeien nu al goed. Ben ik te laat?

    #2
    Re: wanneer stekken.

    Te laat.

    Comment


      #3
      Re: wanneer stekken.

      Kan nog wel, maar het is wel wat lastiger. Het duurt veel langer voor een stek van een bloeiende plant wortelt. Daarna duurt het ook weer een tijd voordat de bloei eruit is en de stek weer terug is in de groei.

      Heb het zelf ook een paar keer gedaan. Bijvoorbeeld om toch een (zaad) plant waar ik geen stekken van had genomen in de groei nog te bewaren om die nog een keer te zetten. Had ik tijdens het oogsten nog een paar stekjes van genomen en dat werkte verder prima.

      Je moet alleen heel veel geduld hebben en het worden in eerste instantie ook spuuglelijke planten

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: wanneer stekken.

        Bedankt voor jullie antwoorden. Wanneer is het dan het beste?
        Vlak voor de bloei of een flink stuk ervoor?

        Zijn er websites waar ik dat kan zien?
        Want het lijkt me toch wel leuk.

        Comment


          #5
          Re: wanneer stekken.

          Ergens voor de bloei is het handigste. Wanneer dan het beste is is jouw eigen keuze. Het maakt verder niet zoveel uit.

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment

          Bezig...
          X