Er zitten allemaal gaatjes in de bladeren waar de toppen komen. Er zijn aan de onderkanten ook steeds bladeren aangevreten en dan lijkt her of er opgedroogd slijm op zit maar er zijn geen slakken te bekennen. Is het een idee biologische anti insecten spray te gebruiken?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!
Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.
Enkele belangrijke informatie:
Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen
Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw
Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder
rot beestjes
Collapse
X
-
Re: rot beestjes
Slakken zijn actiever dat het lijkt, kijk of je een plekje hebt waar ze niet bij kunnen. Gebruik slakkenkorrels van ecostyle (huisdier vriendelijk) om de pot niet op aarde vlak bij plant. Rupsjes kunnen ook aardig vraat veroorzaken, check je planten hierop. Door hun groene kleur zie je ze erg lastig. Succes!
-
seldmin.jpg
Ik heb wantsenschade gegoogled en dit soort strepen zitten al heel lang op 1 vinger van een blad.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Gelieve niet te dubbelposten AUB!
mvg west
20160701_152829.jpgLast edited by westport; 1 July 2016, 23:17.
Comment
-
De bovenste foto is schade van mineervlieg larven!
Kijk eens als het donker is of er dan geen slakken zijn, die zijn in de nacht het actiefst!
Als er straatspoor aanwezig is heb je waarschijnlijk wel met slakken te maken!
GrtzLast edited by westport; 1 July 2016, 23:28.
Comment
-
Dat zit er al 6-7 weken en heb daarna nooit meer zo iets ontdekt het is maar een heel klein stukje op een vinger en er zaten geen larven in of iets. Ik had wel een groen beestje ontdekt 1 week geleden dat leek op een klein sprinkhaantje dit kan ook de boosdoener zijn. Ik heb 3 tenen knoflook in de grond gedouwd tegen slakken want dat is giftig voor ze.Last edited by westport; 2 July 2016, 17:45.
Comment
-
Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.
Comment
Comment