Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

rot beestjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: rot beestjes

Dergelijke regels zijn nooit absoluut en kennen dus uitzonderingen. Sommige slakken gaan over koper. Sommige geiten stoppen doelbewust hun kop tegen of in schrikdraad en herhalen deze actie op dezelfde plaats zonder aanwijsbare reden (zelfs tot en met fatale uitputting). Sommige posters klikken op "antwoord" om vervolgens naar hun verdamper te staren...
    Last edited by Tjirp; 2 July 2016, 15:59. Reden: te lange zin voor de collectieve aandachtspanne

Comment

Kan ook zijn dat ze opgegeten zijn door een roofdier.
      Knoflook heeft hier, in afgesloten plaatsen (dus zonder extra invloeden) nog nooit geholpen. Tabakthee, pepersaus, melk, dat zijn allemaal van die middeltjes die het allemaal net niet doen. Zelfs professionele middeltjes uit winkels schieten hier te kort.. Omdat de hele wijk er mee spuit. Alles wat overleeft is per definitie resistent tegen gif. En zo gaat het al een aantal jaren. Binnen gebruik ik nog neem-olie, zowel preventief als curatief tegen spint en trips. Dat heeft nog enigszins effect. Maar ook dat verhaal is eindig denk ik.

Luizen laat ik trouwens gewoon zitten, die regenen wel weg, en als ze in de toppen zitten dan klop ik daar na het drogen een keer mee op tafel. Dan vallen alle luizen er toch nog uit. Gif op de plant spuiten, is voor mij een no-go. Zelfs biologisch spul kan soms aardig gevaarlijk zijn.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Ik zou LR2 ze verhaal is 3 a 4x lezen en proberen te begrijpen.

omdat: hij een punt heeft
        sigpic
        LED there be light

Comment

LR2 heeft hier een zeer goed punt!

Ik had wel een groen beestje ontdekt 1 week geleden dat leek op een klein sprinkhaantje dit kan ook de boosdoener zijn.
          Jammer dat je geen foto hebt van dat beestje!
          Vanaf je dit ziet moet je direct ff wat foto's nemen he!

Het zou best ook de taxuskever kunnen zijn, die laten ook best wat vraatschade na, maar is nu ook niet echt groen te noemen.
          Het heeft ook dezelfde schadebeeld op de bovenkant van het blad.
          Kan je eventueel een foto posten met de onderkant van het blad?

Grtz
          420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
          Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

20160704_195454.jpg
            20160704_195442.jpg

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Er zijn ook bepaalde bladeren over midden gegeten. Ik heb de plant toch maar helemaal bespoten met Pokon BIO insectenspray, biologisch afbreekbaar tegen bladluis,schildluis,dopluis,wolluis,trips,spint en witte vlieg. Ik denk zelf dat het een ander beest is dat het heeft gedaan maar ik kan maar nikd in de planten vinden ik had een keer eem groen beest gezien zoals eerder gezegd maar die is goed gecamoufleerd en zie je bijna niet. Er is gezegd dat als je niks ziet niet moet spuiten ik heb alles van onder en boven 2x herhaald dus er moet wel iets geraakt zijn.
            Last edited by Rattenplan; 4 July 2016, 20:07.

Comment

Dus je hebt letterlijk, al het advies in de wind geslagen. En vervolgens gif gespoten tegen alle beestjes waar je plant geen last van heeft?
              Ik weet weer helemaal waarom ik gestopt was met je te adviseren..

Eigenlijk zou ik moeten waarschuwen dat sommige huisdieren niet tegen dat gif kunnen, maar ik ben bang dat je die dan ook 2x van boven tot onder bespuit..
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Hou de moed erin LR2
                Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Als ik niks had gedaan had alles kaal geweest een kleiner plantje dat ik had had dezelfde problemen en was binnen een week helemaal kaal.

Comment

Kun je net zo goed niks vragen, ik denk dat als je niks had gedaan die plant er nog net zo bij stond als nu.

Comment

Als ik die beestjes laat eten is dat geen probleem?

Comment

Waarom vraag je advies om vervolgens het tegen over gestelde te doen.
                        Niet gek als mensen straks niet meer gaan reageren

en ja je had ze gewoon moeten laten eten
                        God was never on your side..

Comment

Bezig...
                        X