Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Meeldraden

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meeldraden

    Korting op 420shop
    Goeeedemiddag allemaal!

    ik heb een vraag over de meeldraden van mn planten.

    Ik heb 3 big bang feminazed autoflower's van greenhouse in de tuin staan.
    Alle 3 gezaaid op 12 april dus al goed in bloei, zie alleen wel een groot verschil in de meeldraden bij de in mijn ogen mooiste plant. Daarvan zijn de haren al aardig bruin kan alleen nog niet echt grote hoeveelheden amber trichomen tegenkomen met mn microscope.
    De plant staat wel in een iets kleinere pot 11L, de andere planten hebben een 15L pot vraag me af hoeveel dit uit zou moeten maken ivm meeldraden,bloeitijd etc ?

    en wat is een post zonder foto's !?



    image.jpg. image.jpg

    #2
    Re: Meeldraden

    Haren/meeldraden zeggen niks , je moet dat zien als een vagina van een plant dat is waar ze de mannelijke dingen mee opvangen die door de lucht aankomen of via beesten!

    hoe ver je dames zijn kan je zien aan trichomen

    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #3
      Re: Meeldraden

      En waar zitten die precies in die vagina ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Meeldraden

        Meeldraden zijn het mannelijk orgaan, dit zijn stampers. Effe detail. En de toestand daarvan zegt idd weinig, zeker buiten.

        Comment


          #5

          Comment

          Bezig...
          X