Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Is dit rot?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Is dit rot?

Nou je kan ook met behulp van een druppel kaarsvet de wonde behandelen.

Grtz
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Lijkt wel moord laat gewoon die wond in drogen en meer geen zooi op je plant of hete kaarsvet denk gewoon na
      God was never on your side..

Comment

@D, ik heb het recept van LR2. Het staat dacht ik in 1 van zijn topics. Kaarsvet kan ook, maar dat vind ik persoonlijk wat onhandiger werken. Zal kijken of ik dat stukje tekst vind van LR2.
        Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

S39 werkt beste..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

Comment

Azijn bevat azijnzuur, dat kan bij planten makkelijk door de cel opgenomen worden. Daarmee maak je het probleem enkel groter. Azijnzuur is een onkruidverdelger op 'biobasis'. Het laat de pH zo hard stijgen, dat veel onkruid het loodje legt. Je blad dus ook waarschijnlijk.
            Schimmel houdt wel van zuur namelijk. Combineer dat met een kapotte plant, en je hebt het ideale mengseltje voor schimmel.
            Alcohol doodt geen sporen, alleen levende schimmel. Het doodt wel alle levende cellen van de plant die wat vocht doorlaten. Dus ook daar mee zit rolling stoned wederom, totaal aan het verkeerde eind.

Vaseline: waterafstotend, laat UV-licht door (houdt schimmel niet van), niet schadelijk voor de plant, druipt nauwelijks + goed smeerbaar voor afdichting, geen hoge temperaturen nodig, brokkelt niet af zoals kaarsvet.
            (Zee)zout: doodt ook veel cellen, antischimmel, maar omdat het gevangen zit in vaseline kan het niet doortrekken in de rest van de plant, regent daardoor ook niet in de bodem, onttrekt vocht aan de plant waardoor schimmel moeilijker doorgroeit.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Kijk, LR2 komt hetzelf al uitleggen

Stemma doet stout (2016)

Comment

juist beter verwijderen; dood plantmateriaal dat later vochtig wordt.. We weten hoe dat gaat!
                Omdat de plant het heeft afgestoten, heeft de plant ook de sapstroom netjes dicht gemaakt. Er is dan geen wond. Schrobben, vaseline en al die troep zijn dan niet eens nodig.

"Ja, LR2, waarom heb je dat eerder niet gezegd?"
                Weet ik niet.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Je zegt het nu toch? Waarvoor dank!

Stemma doet stout (2016)

Comment

Bezig...
                  X