Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

"Spoelen" van je wietplant?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: "Spoelen" van je wietplant?

Wat een sweety alleen die touwtjes WHYYYYYYYYYYYYYYYYY
    God was never on your side..

Comment

Het lijkt heel gevaarlijk allemaal bella, maar vrees niet.
      Voordat ik hiermee begon heb ik 1 van mijn grassen (kamerplant), uitvoerig bestudeerd hoe die erop reageerd.
      Er staat geen of nauwelijks spanning op dus zal naar mijn idee weinig schade toebrengen....tenminste tot nu toe dan.
      Ik moet er ook bij zeggen dat ik zat te dubben waarmee ik LST ging doen, en dit was mijn eerste idee wat in me op kwam.
      Schoenveter uit elkaar trekken en voorzichtig naar beneden buigen evt een beetje begeleiden met een tandenstoker.

Deze is net of moet worden als zijn baasje Bella....een soldaat.
      En wat verneuk ik uiteindelijk....niet veel, maar ben wel effe lekker bezig geweest.
      sigpic Don't talk shit. Just smoke it.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kanon View Post
        dus je wil beweren dat laatste 2 weken alleen water geven geen spoelen is ? volgens mij spoel je dan ook alleen niet zo extreem maar water je wel alle zouten en voedingsstoffen uit je bodem leven

DUS DAN SPOEL JE TOCH?

BTW ik flush ook niet als op de bovenstaande methode (maar was meer om te laten zien dat als je Wiet spoelen in google intikt je 300x een hit hebt) dit omdat er werd beweerd ik kan niks vinden.
        Staat zelfs als je verder gaat kijken een JD topic tussen.

Maar goed hoe spoel ik

2 weken voor oogst alleen water en 3 dagen voor oogst een echte flush sloot aan ijkoud water waarna ze 2 dagen in het donker gaat!

toevallig net gedaan de laatste watergeef ijskoud beurt!

Ik doe dit zuiver omdat ik 4 weken voor oogst Canna PK13/14 gebruik en wil hier geen rest van hebben in me dames.

ach joh ieder ze eigen stijl en methode!

hoestwiet ???? ! coffeeshop wiet -> yup! maar we hebben het voor we zelf begonnen maar wat graag gerookt altijd!

dussssssssssssssssssssss

Ja en nee

Het spoelen zoals dat bij kokos wel gebeurd gaat echt over zoveel water er ingooien dat er minstens een 30% aan de onderkant weer uitkomt.
        Lets not criticize but legalize

Comment

Bezig...
        X