Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Yellow Lemon Haze oogsten of niet?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Yellow Lemon Haze oogsten of niet?

Korting op 420shop
    Dag collega kwekers, we zijn inmiddels in oogsttober terecht gekomen.
    Mijn Yellow Lemon Haze moet waarschijnlijk nog heel even, want nog niet alle haren zijn volledig bruin.

Maar ik heb al her en der een stukje top met toprot weggeknipt, dus ik begin mij toch af te vragen of ik niet nu al moet oogsten.
    Ik heb vandaag gesproken met een coffeeshop houder die ik heel goed ken(en vertrouw), die gaf als tip, wacht nog op een paar daagjes zon, hak hem daarna bij de stam om en hang dit in zijn geheel op.

Maar ik zou ook graag advies willen vragen aan de experts en collega's op dit forum.
    Zie bijgevoegde foto's, omhakken, of nog even wachten?

Ik weet nog niet zeker of ik deze kerst(wiet)boom in zijn geheel door den deur ga krijgen(hij is 2.30 m hoog en 1.60m breed) en of ik ook kan volstaan met alleen de takken af te knippen.
    Kunnen de toppen dan genoeg verder rijpen?

Alvast bedankt voor uw advies!
    Attached Files

Re: Yellow Lemon Haze oogsten of niet?

Wat duidelijkere foto's zou handig zijn. Met je telefoon een microscoop downloden en dan van de trichomen een foto maken.

Comment

Re: Yellow Lemon Haze oogsten of niet?

Na wat zoeken naar een microscoop app die ook daadwerkelijk de foto's opslaat heb ik wat foto's kunnen maken, helaas was het niet windstil dus sommige plaatjes zijn wat onduidelijk, maar we kunnen gelukkig wel de kleur van de trichomen zien!
      Attached Files

Comment

Bezig...
      X