Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Grote harde ballen bevat zaad in me planten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grote harde ballen bevat zaad in me planten

    Korting op 420shop
    Goedemiddag...
    Ik heb een paar vraagjes.


    Dit zijn groene ballen met vrouwelijke haren die eruit komen, het lijkt een vrouwelijke bloembal maar het lijkt ook mannelijk. Ze zijn keihard omdat er zaad in zit, maar is deze zaad mannelijk of vrouwelijk? Dit waren vrouwelijke planten.
    Voorheen had ik 6 van dit soort planten er waren er 4 herma omdat er ook al mannelijke balletjes tevoorschijn kwamen tijdens de beginfase van de bloei.
    Toen heb ik er 2 vernietigt, 2 buiten gezet en 2 waarvan ik dacht dat het vrouwtjes waren binnen in het hok gelaten. Deze 2 planten vertoonden geen balletjes, alleen haartjes. Ik heb de ballen verwijdert van de 2 herma's die buiten staan, ze zijn ook weer in de groei gegaan dus er zijn geen ballen meer bij gekomen. Maar de 2 die binnen staan die zijn bij het eindfase van de bloei en die geven zaad en wiet, maar waar is de bestuiving dan vandaan gekomen? Het zijn maar zwakke planten, maar is dit zaad dan ook zwak of heeft dat er niets mee te maken

    #2
    Re: Grote harde ballen bevat zaad in me planten

    Als jij buiten 2 herma's hebt staan met ballen dan neem je stuif meel mee naar binnen en zo bevrucht jij zonder dat je het weet jou vrouwelijke planten.
    beter nek je die herma's maar ben bang dat het al te laat is zo te zien
    Misschien hebben andere nog tips voor je Suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Grote harde ballen bevat zaad in me planten

      Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
      Als jij buiten 2 herma's hebt staan met ballen dan neem je stuif meel mee naar binnen en zo bevrucht jij zonder dat je het weet jou vrouwelijke planten.
      beter nek je die herma's maar ben bang dat het al te laat is zo te zien
      Maar dit klopt niet, ik heb de ballen verwijdert van de herma's, en ze zijn van binnen in vroegtijdige bloei, naar buiten terug in de groei gegaan, en kwamen er geen ballen meer bij natuurlijk.
      Is deze wiet ook rookbaar?

      Comment


        #4
        Re: Grote harde ballen bevat zaad in me planten

        High,

        Wiet met zaad is zeker rookbaar. wel ff dat zaad eruit pulken dan.

        Grtz

        Comment


          #5
          Re: Grote harde ballen bevat zaad in me planten

          Hartstikke bedankt voor de reacties, zo kom ik ook een stapje verder

          Comment

          Bezig...
          X