Toen ik omstreeks 1965!!!! begon met blowen was er nauwelijks keus. Je kon kiezen uit een paar soorten hash, zoals "zwarte pakistan", "nepal", "afghaan" en "rode libanon". Dit waren overigens de betere soortjes. Er was ook nog wel wat Turkse en Marokkaanse hash op de markt, maar die was in het algemeen van mindere kwaliteit. Wiet was er nauwelijks te krijgen en meestentijds erg slecht. Er heb slechts 2 soortjes gerookt die goed waren te weten "Kongo wiet (dagga)" en heel zelden verkrijgbare Libanese wiet. Zoals je ziet komt in dit lijstje "Rode Libanon" 2 keer voor. De sublieme smaak en de euforische high van goede "rooie lieb" staat mij nog steeds voor de geest. Zie het maar als nostalgie van een bejaarde blower.
Waar ik thans naar op zoek ben zijn zaden van de originele "Rode Libanon". Wie van de deelnemers aan dit forum kan mij informatie verstrekken of deze zaden nog te verkrijgen zijn en zo ja bij welke leverancier.
Wie kan mij helpen bij deze zoektocht.
Xtreme
Waar ik thans naar op zoek ben zijn zaden van de originele "Rode Libanon". Wie van de deelnemers aan dit forum kan mij informatie verstrekken of deze zaden nog te verkrijgen zijn en zo ja bij welke leverancier.
Wie kan mij helpen bij deze zoektocht.
Xtreme
Comment