Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

trouble??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: trouble??

    ey Oki maar wat bedoel je precies met halve 'dosis'?

    Grtz

    Comment


      #17
      Re: trouble??

      1ml op 2 liter beginnen en dan overgaan op het gemak naar 1,5ml per 2 liter.
      dan kun je mss naar het einde toe een extra boost geven door ze af en toe is een volle dosis te geven. het nadeel zonder meters is dat je ook niet weet hoe verzadigd je grond geraakt.

      welke grond gebruik je btw, het is soms handig ff te vertellen hoe je kweekt (lampen, afzuiging) en welk medium (aarde, coco's, dwc) dan kunnen we ook gemakkelijker accuraat antwoorden. want nu is het gokken, ik kan even goed zeggen nu geef ze maar volle dosis als je zwaar bemeste grond hebt

      grtz
      a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne

      Comment


        #18
        Re: trouble??

        ik gebruik rijke potgrond van de intratuin en die heb ik gemixt met mest/kalk korrels.
        en als lamp komt er een tl..

        Comment

        Bezig...
        X