Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

bong

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bong

    Korting op 420shop
    Ik rook vantijd een joint, wou dus een iets anders proberen. Gisteren dus een bong gaan kopen, en s avonds gelijk gebruikt.Was lekker maar eigenlijk had ik meer effect verwacht had. Bij een joint echt stoned en nu nie, moet wel zeggen had een aantal lachkicks en voelde het wel. Maar helemaal anders.

    Is dat normaal want dacht dat puur erger was, integendeel. Of ligt het aan mij en gebruik ik te weinig? want had wel minder gebruikt dan ik een jointje.
    Last edited by Jointjedraaien; 22 September 2012, 16:18.

    #2
    Re: bong

    Ja, ik denk gewoon te weinig, en ook, met een bong moet ge nie zuinig zijn e!

    Kapt da maar goe vol, 0.7 tot 1 gram, mooi verkruimelen, volstampen, en veel rook in de bong trekken, en dan vinger van't gaatje en proberen leegzuigen, keer goed hoesten, en zo stoned als een garnaal achterover zakken in de zetel.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #3
      Re: bong

      hahaha ja volgende keer meer gebruiken dus .
      Pfoe ja gistere ook eene goeie trek, gehoest precies of men keel in brand stond ma al bij al toch een leuke ervaring :-p

      Comment


        #4
        Re: bong

        Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
        Ja, ik denk gewoon te weinig, en ook, met een bong moet ge nie zuinig zijn e!

        Kapt da maar goe vol, 0.7 tot 1 gram, mooi verkruimelen, volstampen, en veel rook in de bong trekken, en dan vinger van't gaatje en proberen leegzuigen, keer goed hoesten, en zo stoned als een garnaal achterover zakken in de zetel.
        Sow op deze info zat ik nou ok te wachten , heb het afgelopen week ook voor het eerst gedaan en vond het ook tegen vallen
        Kreeg zelfs water in mn mond
        God was never on your side..

        Comment


          #5
          Re: bong

          Hier hetzelfde,1x gedaan en is ook tegengevallen. Snapte eerst ook niet helemaal hoe het werkte waardoor ik de weed omhoog blies.

          Comment


            #6
            Last edited by girl88; 27 August 2009, 23:36.

            Comment


              #7

              Comment


                #8
                Re: bong

                Ik persoonlijk vind de bong het hardste effect geven dat je uit wiet kan halen, op voorwaarde dus dat je niet zuinig bent, en veel rook in de bong trekt, je stampt hem dus helemaal vol, dus ongeveer een gram, steekt het in brand terwijl je er aan zuigt, en ondertussen houdt je je vinger op het gaatje, blijven zuigen zonder in te ademen, dus gewoon rook in de bong blijven trekken met de vinger op het gaatje aan de zijkant van de bong, tot de meeste wiet helemaal opgebrand is en de bong dus gevuld is met een dikke witte wolk rook, en dan probeer je die helemaal leeg te zuigen, wel eerst de vinger van het gaatje doen, zodat je lucht in de bong zuigt en in staat bent hem leeg te zuigen.

                Als je daar niet helemaal knetter stoned van wordt, dan doe je gegarandeerd iets verkeerd, geloof me.

                Veel succes, en ik ben benieuwd of het gelukt is.
                Last edited by DaZeD; 29 August 2009, 11:00.
                -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                Comment


                  #9
                  Re: bong

                  GonG bongs zijn het beste, liefst niet China glas. Ik ga zelf een nieuwe kopen want m'n oude zijn gesneuveld (China glas. ;P) Waarschijnlijk een US Tubes.
                  Oh, en als je niets voelt en je keel in brand staat doe je het fout, heel erg fout. Het hele idee van een bong is om zo min mogelijk last op je keel, luchtwegen en longen te zetten.

                  Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
                  Je stampt hem dus helemaal vol, dus ongeveer een gram
                  Wat wat wat wat?! Foei! Laat ik gelijk even mijn handige bong regels vertellen.

                  1. Nooit meer wiet in je slide stoppen dan je in 1 hijs kan nemen en vergeet niet je wiet te grinden! (het is een BONG geen SISHA.) 0.05 tot 0.1 gram is genoeg voor 1 hijs).
                  2. Gelieven alleen wiet, tabak verspest alles.
                  3. Een zo'n schoon mogelijke warmte bron. Hakko, glazen prikker, hemp beeline en een stormaansteker geven de minste roet en meeste smaak.
                  4. Nooit in een bong blazen (bongwater stinkt.)
                  5. Water vullen tot 1 tot 2 cm boven het uiteinde van de downtube.
                  6. Geen alcoholische dranken als bongwater gebruiken, dat haalt alleen maar de THC uit de rook.
                  Last edited by Zeemlapje; 31 August 2009, 13:32.

                  Comment


                    #10
                    Re: bong

                    Hoi
                    Nou ik hbe het nog een keer geprobeerd af gelopen weekend en weet nu wat er mis gaat.
                    Van die pijp word ik High , hyper, kleuren worden heftiger, geluiden heftiger en ik word actiever
                    En das nu net juist de reden waarom ik blow ik wil dat gevoel juist niet
                    Ik wil verdoving voelen rust ervaren de kleuren en geluiden moeten dempen.
                    Dus ik leg de pijp op zei leuk voor als ik samen ben met mn vriendin maar niet meer voor mij alleen.
                    Ik ga voor het stoned zijn en dat krijg ik met een joint veel sneller.

                    groetjes Belladonna
                    God was never on your side..

                    Comment


                      #11
                      Re: bong

                      Bel, je kan ook een beetje tabak erbij verbranden. De combinatie tabak en wiet zorgt vaak voor een veel stoneder gevoel.

                      groetjes, een hippie uit Arnhem

                      <edit> SPELVOUT

                      Comment


                        #12
                        Re: bong

                        Ik had er deze ronde ook tabak er bij zitten en nog dat fucking high
                        God was never on your side..

                        Comment


                          #13
                          Re: bong

                          Een bong is meer om high te worden, als je dat luie stoned gevoel opzoekt kun je beter een joint nemen. Doordat je met een bong in 1 hijs een grote hoeveelheid wiet tot je neemt is heel wat anders dan steeds kleine pufjes van een joint.

                          Comment


                            #14
                            Re: bong

                            Oorspronkelijk geplaatst door Zeemlapje View Post
                            GonG bongs zijn het beste, liefst niet China glas. Ik ga zelf een nieuwe kopen want m'n oude zijn gesneuveld (China glas. ;P) Waarschijnlijk een US Tubes.
                            Oh, en als je niets voelt en je keel in brand staat doe je het fout, heel erg fout. Het hele idee van een bong is om zo min mogelijk last op je keel, luchtwegen en longen te zetten.


                            Wat wat wat wat?! Foei! Laat ik gelijk even mijn handige bong regels vertellen.

                            1. Nooit meer wiet in je slide stoppen dan je in 1 hijs kan nemen en vergeet niet je wiet te grinden! (het is een BONG geen SISHA.) 0.05 tot 0.1 gram is genoeg voor 1 hijs).
                            2. Gelieven alleen wiet, tabak verspest alles.
                            3. Een zo'n schoon mogelijke warmte bron. Hakko, glazen prikker, hemp beeline en een stormaansteker geven de minste roet en meeste smaak.
                            4. Nooit in een bong blazen (bongwater stinkt.)
                            5. Water vullen tot 1 tot 2 cm boven het uiteinde van de downtube.
                            6. Geen alcoholische dranken als bongwater gebruiken, dat haalt alleen maar de THC uit de rook.
                            Volledig met alle punten behalve 1 eens Zeemlapje, grappige naam trouwens .

                            Ik smijt hem graag vol zodat ik van die mega dikke vette wolken kan uitblazen 0.05 vind ik persoonlijk heel veel te weinig, maar ja, da's misschien een kwestie van persoonlijke smaak.
                            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                            Comment


                              #15
                              Re: bong

                              Met een bong hoef je 2 tot 3 keer minder wiet te gebruiken dat je in een joint doet, dan nog is het effect sterker en langer aanhoudend. Dus om 0.7 tot 1 gram in 1 hijs op te roken is nogal zonde, daarnaast lijkt het met sterk dat je zoveel in 1 hijs op kan roken, ik deed zelf in het begin altijd m'n kom vol alleen het probleem was dat het echt niet in 1 hijs op te roken is, hoe goed je je best doet. En om wiet in een kommetje te laten smeulen is zonde, wordt de verse wiet onderin alleen maar vies van. Maar ieder z'n eigen stijl. ;D

                              Oh, en dikke wolken maak je simpel door weinig extra zuurstof toe te happen.
                              Last edited by Zeemlapje; 1 September 2009, 21:07.

                              Comment

                              Bezig...
                              X