Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Net geplant.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Net geplant.

Korting op 420shop
    Hey,

Ik had 2 zaadjes.
    1 had ik er 7,5 weken geleden geplant en die doet het goed.
    nu had ik nog een zaadje, die heb ik laten ontkiemen enzo maar toen ik hem heb geplant heb ik Perongeluk de gieter met (gemengd met water) voeding gepakt voor het water geven.
    Nu was die ong 5 mm boven de grond en nu is dat bolletje/zaadje bruin en hangt helemaal slap.
    Ik heb het er maar afgehaald tot waar die wel goed was, de wortels zijn wel gewoon goed.

nu is mijn vraag; groeit die nu gewoon door ofniet?

Ik heb ook (even snel gemaakt, ikga binnekort even goed aan de slag voor een box) een kleine microbox gemaakt. hierin zien jullie ook mijn plantje van 7,5 weken oud en mijn Tja, 6 dagen ouden plantje ?
    Attached Files

Re: Net geplant.

hey remco

Leuk kastje ,
    dat kleine plantje staat er wel een beetje zielig bij.
    of die grote zo hoort naar 7.5 weken weet ik niet zo goed is het een vrouwtje en wat voor een soort?
    later

Comment

Re: Net geplant.

Haha ja maar die ga ik misschien morgen nog even uitbreiden:p
      Het is een Lowrider en het is een vrouwtje

Comment

Bezig...
      X