Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Wanneer bevruchten ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer bevruchten ?

    Korting op 420shop
    Dag beste mede kwekers

    Ik heb de Jack Berry lekker in de bloei staan, maar had er ook een twee tal mannen tussen staan.
    De mannen staan al niet meer in mn kweekhok maar buiten van een dinsdag morgen regen buitje te genieten
    Nu wil ik enkele Toppen bevruchten zodat ik weer wat zaad heb van deze plant.
    Wanneer is de tijd om een twee tal toppen te bevruchten zodat deze zaad gaan produceren ?

    Graag even jullie reactie

    #2
    Re: Wanneer bevruchten ?

    je kan niet een paar toppen bevruchten dan word meteen heel je plant een mannetje
    koop gewoon je zaadjes of stekjes in de winkel kost bijna niks

    Comment


      #3
      Re: Wanneer bevruchten ?

      je kunt wel een aantal toppen bevruchten,ik zou niet weten waarom dat niet zou kunnen.heb t zelf ook al een aantal keren gedaan.je vangt gewoon wat stuifmeel op van je mannelijke plant ,zet je ventilator uit in je hokje,zoekt een aantal mooie topjes uit en bestrijkt deze met t stuifmeel(met een klein kwastje)beter is mischien deze plant niet bij je andere planten te zetten voor een dagje of gewoon even goed afkloppen.
      best bevrucht jeje plant wanneer deze een week of 3 a4 in de bloei is.
      grtz

      Comment


        #4
        Last edited by Tosti; 15 September 2009, 15:06.

        Comment


          #5
          Re: Wanneer bevruchten ?

          Oorspronkelijk geplaatst door Sjors View Post
          je kan niet een paar toppen bevruchten dan word meteen heel je plant een mannetje
          koop gewoon je zaadjes of stekjes in de winkel kost bijna niks

          woeha weet je dat HEEL zeker ? denk nog even een keer na voordat je dit roept. je kunt enkele toppen gewoon bevruchten !! zonder dat de rest van de plant zaad gaat produceren. waarom denk je dat een plant zoveel toppen gaat produceren ? om maar een top te laten bevruchten en dan heel de plant onder het zaad te zetten , dacht het niet.

          Stekjes koop je niet in de winkel, de handel in planten is STRENG verboden !! zaad mag daartegen wel verkocht worden.

          Comment


            #6
            Re: Wanneer bevruchten ?

            oke sorry ik dacht dat dat niet kon :p
            maar stekjes kopen is misschien verboden maar jij weet net zo goed als ik dat je ze nog gewoon kan kopen bij de growshop

            Comment


              #7
              Re: Wanneer bevruchten ?

              je bent vast rapper sjors, niet?
              Wanneer je een vrouwelijke plant bevrucht met stuifmeel (van een mannetje logischerwijs) zullen er in de bestoven, bevruchte toppen zaden vormen.
              Om nu te zeggen wat een anders moet doen..staat iedereen vrij

              Comment

              Bezig...
              X