Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Drogen in het donker

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Drogen in het donker

Korting op 420shop
    Hi e-body,

Ik lees her en der dat het drogen in het donker moet gebeuren. Waarom is dat. En moet het echt pikdonker zijn ??

THNX
    Jay

Re: Drogen in het donker

Zonlicht breekt het thc af.

Comment

Ok. en dat gebeurd ook bij een beetje licht ? Ik heb nl. een ruimte op het oog waar ik mijn dames te drogen ga hangen binnenkort. Het is daar eigenlijk nooit echt licht maar er komt wel wat licht naar binnen. Is het dan toch verstandig de ruimte met zweart plastic te blinderen ?

THNX,
      Jay

Comment

Yep het moet echt aardedonker zijn en niet te warm. Rond 16 Gr. zou
        perfect zijn..
        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...e-s-in-het-hok

Comment

zorg ook voor voldoende ventilatie!,bv een zwenkventilator.
          de vochtige lucht moet ook ergens heen anders krijg je een muf ruikende bende.

Comment

Ok.... thnx y'all. Dan weet ik dat ik de juiste omstandigheden heb...

Ik gebruik zelf overigens een verdamper.. (ik rook niet) dus drogen is nog niet persee meteen noodzakelijk.. Hup gewoon vers van de plant in de verdamper... Ben benieuwd wat het verschil is tussen verse en gedroogde?

Greets,
            jAy

Comment

Bezig...
            X