Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:


Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

Hoe oogsten en drogen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoe oogsten en drogen?

    Korting op 420shop
    Ik heb 3 foto's van mijn wietplanten.
    Wie kan mij vertellen wat ik met deze planten kan / moet doen?
    Het is voor mij de eerste keer dat ik wietzaadjes heb geplant, dus ik weet er nog niet zoveel over. Zijn het mannetjes/vrouwtjes? Kan ik ze nu al gaan drogen? Ik hoop dat iemand mij kan helpen!

    Groetjes,
    Annemawietje
    Attached Files

    #2
    Re: Hoe oogsten en drogen?

    <1ste foto is al een mannetje . de 2 andere foto's zien er vrouwelijk uit maar foto lijkt me niet zo duidelijk . zien er nog niet klaar uit ,

    Welke zaden (soort is het ) ?

    mvh boky

    Comment


      #3
      Re: Hoe oogsten en drogen?

      Haha, ik zou het niet weten. Zomaar gekocht ergens in Amsterdam. (Zal dus wel goedkoop spul zijn...) Ik had niet verwacht dat dit eruit zou komen! De planten lijken wel een beetje dood te gaan. De blaadjes hangen slapen en het blad wordt geel/bruin. Wat nu?

      Comment


        #4
        Re: Hoe oogsten en drogen?

        Pk 13-14 helpt tegen de verkleurde bladeren. miss heeft ie teveel of te weinig water gehad, is de potgrond aan het oppervlakte droog!, probeer de planten dan wat water te geven en kijk de volgende dag of hij nog slap hangt. mocht ie nog slap hangen dan heb je voldoende water maar ik er iets anders....wat weet ik niet

        Ook zou ik je mannetje heel snel de vuilnisbak in keilen, tenzij je zaadjes wilt hebben aan je vrouwelijke plantjes

        Gr

        Comment

        Bezig...
        X