Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

buitenweed (naar binnen)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

buitenweed (naar binnen)

Korting op 420shop
    Hi
    ik heb mijn buitenplant (100literpot) nu in veranda staan zou graag en beetje meer willen zodat ik en jaar vooruit kan kan ik meer voeding geven ? geeft zij meer licht nodig moet ik alles donker maken , mijn madam staat mooi inbloei maar andere kant kleine topjes geraak er niet meer aan uit temperatuur te laag laat je maar volledig gaan alle info welkom
    grtz
    Dany

ps moet nog veel leren zo te zien ben al ganse morgen aan het lezen
    Attached Files

Re: buitenweed (naar binnen)

Je plant staat in bloei. Je kunt hooguit nog kiezen tussen buiten afbloeien of binnen. Overwinteren zal niet gaan. Wiet is een eenjarige plant. Je kunt wat stekjes van de bloeiende plant nemen en proberen onder kunstlicht wat rookbaars te kweken. Terzijde: stekken van een bloeiende plant is lastiger dan van een groeiende plant.
    Er is genoeg informatie op dit forum over binnenwiet kweken.

Xtreme

Comment

Bezig...
    X