Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

zaadjes 12-12

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

zaadjes 12-12

Korting op 420shop
    hallo
    mijn vragen zijn,

1.hoe lang duurt het(+- weken) voordat mijn zaadjes op 12-12 kunnen ? 2. kan ik gewone potgrond gebruiken ?
    3. is 5 plantjes genoeg op 80x80x160 en onder tj eerste?
    4. welke soort wordt niet te groot en is snel uitgebloeit.?

hoop op antwoorden aub, groetjes
    Geniet van iedere dag!!

Re: zaddjes 12-12

Oorspronkelijk geplaatst door jehsd View Post
    hallo
    mijn vragen zijn,

1.hoe lang duurt het(+- weken) voordat mijn zaadjes op 12-12 kunnen ? 2. kan ik gewone potgrond gebruiken ?
    3. is 5 plantjes genoeg op 80x80x160 en onder tj eerste?
    4. welke soort wordt niet te groot en is snel uitgebloeit.?

hoop op antwoorden aub, groetjes
    1)dat ligt aan jezelf,wat je voor n opbrengst wilt(hoe langer je voorgroeit de beter je opbrengst zal zijn)in principe kun je al vanaf t zaadje gelijk op 12/12 ook wel dwarfen genoemd.
    2)wat versta je onder gewone potgrond?veel verschil qua bemesting,en luchtigheid,en samenstelling.als je niet zelf wilt mengen zijn in de growshops goede aardes te vinden met of zonder perliet.ik zelf vind de royalty mix van plagron erg fijn
    3)in principe zou ik er niet meer inzetten,maar ook dit hangt weer af van je voorgroei periode en de inhoud van je potten
    4)indica soorten over t algemeen bv k2 of top 44 maar ook hier is superveel keuze ,check gewoon n zaadbank en je komt gegarandeert tegen wat je zoekt
    beter kom je met wat meer info,dan is t wat makkelijker n idee te krijgen!grtz

Comment

Re: zaadjes 12-12

dus 5 in potten van liter of 10 is oke tent 80x80x160 400watt en 400 m3 afzuiger met fanncontroller
      En met gewone potgrond bedoel ik een zak bij intratuin ofzo gemengd met beetje cocopied ofzo

Bedankt
      Geniet van iedere dag!!

Comment

Bezig...
      X