Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

gedroogde top lijkt zo "open"

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: gedroogde top lijkt zo "open"

ja wel zeh ik heb dikke toppen en ze stoned buiten tot eind oktober geen rot en vette toppen twas een bere zomer voor de weet buiten alle manen anders gewoon wat afdekken. Denk dat je oftwel te weinig voeding ofwel slect zaadsoort want er zit niet echt veel bloei op denk dat je ze te vroeg hebt afgedaan.

Comment

Een slechte zomer was het niet,
      maar ik neem aan dat bella bedoelt dat de meeste planten(die niet verduisterd werden) zo vreselijk laat zijn gaan bloeien.
      Niet echt de tijd gehad om grote toppen te bouwen voor het begon te vriezen,met als resultaat kleine fluf topjes.

Eerst enorm vochtig weer na een week of 5-6 bloei met als resultaat toprot,
      en daarna nog eens hele vroege nachtvorst.
      Dus niet echt een topzomer voor hen die natuurlijk(zonder verduisteren) hun planten afbloeien.

Grts
      Daniella
      Last edited by misty; 23 November 2009, 07:30.
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

Misty's ABC

Comment

Zelf met het verduisteren , vond ik deze zomer iets minder. Toprot was ook aanwezig bij ons desondanks altijd snachts binnen te zetten. Maja , volgende kweek gewoon beter he

Izz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
          he? slechte zomer? dat is toch een lol? tot eind september schitterende zon!
          Inderdaat tot eindseptember was er zon klopt als een bus allleen buiten wietje gaat pas laat in bloei dit jaar en toen kwam er al weer heel snel meeldauw.
          En Okt en nov is bagger dit jaar ter weil een buiten plant pas ongeveer eind okt begin nov klaar is en dan heb je van die flubber toppen.
          Zeker als je niet verduisterd
          God was never on your side..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
            Ik heb geen losse topjes zelfs niet in mijn guerilla int bos. bewolkt is er nog 100 watt per vierkante meter zonlicht.

gtzz
            hier en daar zul je wel is fluffy topjes tegengekomen zijn of tmoest zijn dagij nen super plant ad staan daar

Izzz

Comment

Deze plant was echt wel klaar, hij was niet zo groot omdat het een stek (afgebroken tak) van een ander was, ik heb later een zakmicroscoopje gekocht en laatst gekeken, de trichomes waren wittig sommige bruinig .
              Ik heb 135 gram van die plant afgehaald, ik weet niet of dat veel is of niet, hij was 1,50 hoog ofzo.
              De bladeren had ik weggehaald omdat er een topje met rot in zat.
              Ik heb nog een foto ervan toen ie net begon te bloeien.
              Ik had ook een k2 in de kas staan die had wel heel andere toppen.
              Wat monty zei zou wel eens kunnen, dat mijn plant last heeft gehad van strooilicht.
              Er staat een lantarenpaal niet zo heel ver vandaan, hoe dan ook ik heb die open topjes eens gerookt, ze smaken prima en je kunt er een heel eindje op vliegen

Comment

Nou wil niet vervelend doen hoor maar de plant op deze foto is nog lang niet oogst klaar sorry hoor.
                Die is net in bloei

P.s als je plant geboren word in een tuin met bv tuin lampjes dan weet die plant niet beter dan als het donker word dat die dingen branden dus voor die plant is het gewoon donker.
                Daar naast ga ik keer buiten staan om 2 uur in de nacht geloof me donker is het niet hoor die tijd zijn we al voor bij
                Last edited by belladonna; 23 November 2009, 11:38.
                God was never on your side..

Comment

@bella:
                  Nou wil niet vervelend doen hoor maar de plant op deze foto is nog lang niet oogst klaar sorry hoor.
                  Die is net in bloei.

Ik heb nog een foto ervan toen ie net begon te bloeien.
                  Je hebt gelijk donna, maar is ook een foto van eerste bloei

En bij mij stond er ook een lantaarnpaal dichtbij... is niet anders. De 2 planten hebben het hier ook goed gedaan vind ik, net als bij jou zwof

vale.

Comment

Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

De zomer was goed, het moet wel iets anders geweest zijn, mijn planten stonden ver in de velden open en bloot. deze zijn mooi afgebloeit en hebben volle toppen. Dan had ik er nog op guerilla die op arme grond stonden in het bos die enkel wat mestkorrels aan de oppervlakte kregen en die topjes waren ook mooi vol.
                      En nee ik heb niet verduisterd.

Ik kweekte dus op een plaats waar geen lichtvervuiling was en waar ze mooi volle zon kregen.

gtzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Izthewiz13 View Post
                        hier en daar zul je wel is fluffy topjes tegengekomen zijn of tmoest zijn dagij nen super plant ad staan daar

Izzz
                        Ja dat wel maar zo onderaan, maar 90% van de toppen waren mooi vol.

gtzz

Comment

Ik had van mijn buitenkweek mooie volle toppen, heb wel niets weggeknipt en stond op een plaats die vanaf dat de dag aanbrak tot de late avond zon opving... het is wel waar dat veel mensen die later gezet hebben last hadden van fluffy toppen omdat de plant niet goed kon aflboeien door het slechte weer in oktober.

Comment

Bezig...
                          X