Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.

Wie een nieuwe topic opent omdat hij/zij een bladprobleem heeft, wordt vriendelijk gevraagd om enkele foto's erbij te posten, en een woordje uitleg met de beschrijving van je probleem.
Zo kunnen leden vlugger en een correctere diagnose stellen!

Ook kan je via de zoek functie al eens zoeken naar gelijkaardige bladproblemen, die hier al op het forum zijn gepost.

Enkele belangrijke informatie:

Board: Bladproblemen:
Montys-Blad-Probleem-Oplosser
Fotos plaatsen bij Bladproblemen

Board: Ziekten:
Lijst van ziekten
Schimmelziekten bij cannabis
Meeldauw

Board: Beestjes:
Lijst van ongedierte
Welk insect zit op mijn wietplant
Bekijk meer
Bekijk minder

hulp nodig!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

hulp nodig!

Korting op 420shop
    5 week geleden ben ik begonnen met een eigen kwekerij, kocht de plantjes kamer klaar gemaakt alles etc ik zelf ben niet zoon fan van internet dus heb op dat gebied nooit om tips over het internet gevraagt dus hield mijn vragen bij de grow shop.

ik kocht wortelstimulator en omdat mijn plantjes binnen 6-8 week klaar waren zoals de verkoper ervan had gezegt en ook zo had uitgelegd bij de eigenaar van de growshop gaf hij mij ook Canna Bloei nu ben ik 5 week verder en het ziet eruit alsof de plantjes niet groter worden dan 30 centimeter mijn vraag is hoe kan ik dit oplossen of is dit al een verloren zaak?

Re: hulp nodig!

je zal toch iets meer moeten zeggen

wat is je tempratuur licht aan licht uit
    wat is je luchtvochtigheid
    wat voor ruimte
    om hoeveel plantjes gaat het
    wat voor soort plantje heb je
    in wat voor pot heb je ze
    wat voor aarde gebruik je
    wat is de ph- waarde van je voedingswater
    wat is de ec waarde van je voedingswater
    wat is de hoogte van je lamp
    wat voor lamp gebruik je

als je antwoorden geeft op deze vragen dan kom je eerder bij een antwoord dan zo
    heb je foto

Comment

Om hoeveel plantjes gaat het? hoe groot is je hok en hoeveel staan er?

Je kan ze ook nog altijd wat langer laten groeien of sta je al op bloei uren?

gtzz

Comment

Waarschijnlijk heb je Lowryder plantjes of een ander soort autoflower die zijn normaal zo rond de 8 weken klaar en worden ongeveer 30 cm groot.
        Heb je misschien een foto en wat meer tips over hoe je kweekt?

groetjes
        God was never on your side..

Comment

Bezig...
        X